Ştiri

eMAG a cumpărat operatorul de curierat rapid Sameday Courier

Sameday Courier, singurul opertor de curierat din România specializat în livrări făcute în aceeași zi, își schimbă acționariatul, după ce a cooptat retailerul online eMAG ca acționar majoritar.

În urma tranzacției, Lucian Baltaru, CEO-ul Sameday Courier, deține 20% din acțiuni, iar eMAG – 80%, după ce Octavian Bădescu, fondatorul Sameday Courier, a vândut pachetul deținut în companie.

„Sameday Courier are o echipă valoroasă, produse bune și o bază pe care putem construi servicii premium, complementare opțiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar și celorlalte industrii. Vom investi în tehnologie și echipă pentru a aduce cât mai repede aceste servicii pe piață. De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piață, în contextul în care numărul de comenzi crește în ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

Sameday Courier este furnizor principal pe segmentul livrărilor în aceeaşi zi pentru peste 1.000 de companii mari din România.

„Este un moment oportun pe piață și compania poate crește accelerat cu o investiție importantă. Am avut mai multe oferte (…). Cu eMAG am rezonat imediat pe două planuri: au know-how-ul operațional care va dezvolta Sameday și abordarea pro-client pe care ne-am însușit-o și noi încă de la început”, a declarat Octavian Bădescu, fondator Sameday Courier.

Sameday Courier este singurul operator de curierat din România specializat în livrările în aceeași zi, atât în țară, cât și în străinătate, în condiţii speciale de transport în regim non-stop sau la ore prestabilite și în livrări personalizate, în funcţie de nevoile fiecărui client.

„Piața de curierat a trecut în era consolidării și creșterii rapide, în care nevoile clienților s-au diversificat și specializat foarte mult. Noi am câștigat multă vizibilitate și am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piață servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pentru noi, tranzacția reprezintă o recunoaștere a echipei, a calității serviciilor și a potențialului de dezvoltare pe care Sameday îl are pe piață. Pe lângă noile opțiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor și pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poștal”, a declarat Lucian Baltaru (foto), CEO și acționar în cadrul Sameday Courier.

Sameday Curier a anunțat, printr-un comunicat, că urmărește dezvoltarea accelerată a serviciilor premium de curierat la nivel național prin investiții în tehnologie, rețea și echipă. Totodată, Sameday Courier își va continua evoluția ca brand independent și va continua dezvoltarea  de servicii premium de curierat cum sunt: livrarea în 2 ore în mai multe orașe din țară, livrarea și preluarea produselor în intervale orare, livrarea și instalarea produselor voluminoase, livrarea seara și în weekend.

 


FOTO: Sameday Courier

Gabriel Bucur

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

3 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

3 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

3 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

3 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

3 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

3 zile ago

Acest website folosește cookies