Ştiri

După ce a crescut cu 40% în timpul pandemiei, MTH Digital anunță lansarea unei ”Academii” legată direct de comerțul online

Pe fondul creșterii industriei de e-commerce în timpul pandemiei, agenția de marketing online MTH Digital își mărește echipa și lansează un program intern de formare a tinerilor care doresc să învețe digital marketing pentru magazinele online.

Compania, care a avut anul trecut afaceri de aproximativ 350.000 de euro, se așteaptă în 2020 la o creștere până la atingerea pragului de jumătate de milion de euro.

Cu alte cuvinte, MTH Digital este un departament de marketing online externalizat specializat pe furnizarea de servicii de promovare online pentru magazine online, iar 90% din portofoliul de clienți este reprezentat de magazine online și retaileri care vând și online.

Cifra de afaceri a MTH Digital a crescut cu 40%

Cifra de afaceri a companiei a crescut cu 40% în timpul pandemiei și cea mai mare parte a venit din câștigarea unor clienți care acum și-au deschis business online sau care vindeau până acum în retail offline și au decis să deschidă canalul de vânzare online. Ca urmare, echipa a decis să investească în formarea de noi specialiști în digital marketing pentru e-commerce și lansează în această toamnă MTH Digital Academy.

”Focusul nostru este în proporție de 90% pe industria de e-commerce și avem plăcerea să punem umărul atât în promovarea magazinelor online de tip start-up, cât și în strategia de promovare digital a unor mari retaileri care au deschis acest canal de vânzare online. Ca urmare, obiectivul nostru final sunt vânzările și Return On Investment și urmărim să implementăm campanii de performance marketing focusate pe rezultate măsurabile”, explică Anca Toma – Head of Digital MTH Digital.

”Ca urmare, am decis să lansăm MTH Digital Academy – un program intensiv de două săptămâni în cadrul cărora participanții vor beneficia în mod gratuit de traininguri intensive de digital marketing și de experiență practică, vor avea de făcut proiecte bazate pe cazuri reale și, în urma acestor două săptămâni, vor avea șansa de a fi unul dintre noii noștri colegi. Evident, programul se va desfășura online”, continuă Anca Toma.

MTH Digital s-a lansat în 2016 și din echipa sa fac deja parte 20 de specialiști în digital marketing. În acest timp, echipa se implică activ în traininguri de Google Ads, social media, Facebook Ads, Instagram Ads, Youtube Ads în cadrul diverselor programe de training în marketing online de pe piață.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

o zi ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

o zi ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

o zi ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

o zi ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

o zi ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

o zi ago

Acest website folosește cookies