Ştiri

DualStore a ajuns la afaceri de peste 2 mil. euro, iar anul acesta mizează pe categoriile de produse sub brand propriu

Lansat în 2007, în Baia Mare, cu o investiție inițială de 10.000 euro pe nișa de telefoane dual sim, un segment nou pe piață la momentul respectiv, DualStore a ajuns în prezent la o cifră de afaceri de peste 2 milioane de euro, deși contextul economic și pandemic din ultimii ani, precum și războiul de la granița României au adus și continuă să aducă provocări business-ului.

De la o piață a telefoanelor dual sim aproape inexistentă în 2007, DualStore a reușit să ajungă de la vânzări de 50.000 euro/an la peste 2.000.000 euro în prezent.

În vara lui 2021, compania DualStore a lansat brandul său propriu, iSEN, sub care se regăsesc mai multe tipuri de produse. De altfel, DualStore comercializează online diferite categorii, de la telefoane mobile (smart, rezistente, clasice), camere auto de bord, gadget-uri, trotinete și biciclete electrice, la tablete PC, laptop-uri, media playere cu Android, proiectoare, ceasuri smart, brățări fitness și căști audio. Cele mai multe comenzi vin din București si din marile orașe din România.

“Odată cu creșterea varietății de produse am atras tot mai mulți clienți (…). În 2021 am lansat brandul nostru propriu, iSEN, iar în 2022 am început să dezvoltăm propria noastră aplicație dedicată trotinetelor electrice”, spune Ioana Szentlaszloi (foto), co-fondatoarea acestui business.

Planurile pentru 2023 includ schimbarea locației depozitului, birourilor si a micii fabrici de asamblat biciclete electrice. Tot pentru 2023, compania are ca obiectiv diversificarea categoriilor de produse ale brandului propriu.

NewMoney

Recent Posts

BEC a stabilit ordinea pe buletinele de vot de la Alegerile Europarlamentare

Biroul Electoral Central a stabilit, luni, prin tragere la sorţi, ordinea de pe buletinele de…

57 de minute ago

Garanti BBVA lansează un chatbot care utilizează tehnologia GPT

Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și…

o oră ago

Care sunt cele mai comandate deserturi pe Glovo în zilele de Paște

Glovo a realizat o analiză privind cele mai comandate produse de către români pentru masa…

2 ore ago

Ce program vor avea magazinele Lidl din România de Paște

Anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 350 de magazine două zile…

3 ore ago

Ștefan Mandachi și Iancu Guda lansează BIZZ Accelerator

Într-un context economic în care antreprenoriatul românesc cunoaște o expansiune rapidă, dar adesea haotică, Ștefan…

3 ore ago

RoGBC: Valoarea caselor verzi se apropie de trei miliarde de euro

Peste 15.000 de locuințe din România au fost certificate drept „Green Homes” sau au obținut…

3 ore ago

Acest website folosește cookies