Dragoș Anastasiu, șeful grupului Eurolines: 2017 a fost cel mai bun an pe care l-am avut vreodată

Cristina Dobreanu 07/12/2017 | 15:17 Ştiri
Dragoș Anastasiu, șeful grupului Eurolines: 2017 a fost cel mai bun an pe care l-am avut vreodată

Cifra de afaceri a grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20%, ajungând la 150 de milioane de euro, unul dintre cele mai bune rezultate înregistrate până în prezent de compania fondată de antreprenorul Dragoș Anastasiu.

În plus, rețeaua de agenții TUI TravelCenter/Eurolines depășește cifra de vânzări de 100 de milioane de euro, înregistrând un avans de 30% față de 2016.

„2017 a fost cel mai bun an pe care l-am avut vreodată”, a explicat Dragoș Anastasiu (foto), președintele Eurolines Group România.

La această creștere a vânzărilor au contribuit atât destinațiile devenite deja tradiționale pentru români pentru sezonul estival: Grecia, Turcia și Spania, dar și vacanțele exotice: Thailanda, Maldive, Reublica Dominicană, Mexic, Sri Lanka, Tanzania sau Zanzibar.

Citește și: Cine controlează afacerile din Deltă, după ce epoca lui Vîntu și Bittner a apus

Tarifele medii pentru Grecia s-au situat la 550 de euro, în timp ce, pentru Turcia, s-au ridicat la circa 690 de euro. În ceea ce privește Turcia, reprezentanții Eurolines anticipează o creștere de circa 60-70 ded euro, în medie, pe pachet, semn că această destinație redevine una atractivă pentru români.

Pentru 2018, grupul își propune să înregistreze o creștere a cifrei de afaceri de circa 15%, iar una dintre tendințele pe care anticipează este în continuare un apetit crescut pentru dextinațiile exotice.

Cu o rețea de 80 de agenții, vânzările online sunt deocamdată sub 10%, însă reprezentanții grupului și-au propus ca, în următorii cinci ani, acestea să reprezintă 50% din total.

„Nu putem ajunge la 100% vânzări online fiindcă avem o rețea mari de agenții offline”, a spus Cosmin Marinof, director de vânzări TUI Travel Center.

Pentru proiectul Green Village Resort, situat în Delta Dunării, antreprenorul Dragoș Anastasiu a anunțat că va continua să investească încă 300.000-400.000 de euro. În primii trei ani de operare, investițiile în cel mai nou proiect al grupului Eurolines s-au ridicat la circa un milion de  euro.

„Cu 2,6 milioane de euro rulaj, am putea ajunge la break-even”, a mai explicat Anastasiu.

 


FOTO: Mediafax

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.
← Close