Dragoș Anastasiu a lansat, împreună cu șase parteneri, compania de consultanță AdWise

Andrei Dumitru 24/09/2021 | 11:29 Ştiri
Dragoș Anastasiu a lansat, împreună cu șase parteneri, compania de consultanță AdWise

Dragoș Anastasiu, antreprenor în serie, business angel și fondator Eurolines, a lansat AdWise, un cluster de consultanță, servicii suport și training pentru companii antreprenoriale mici și mijlocii.

În noul său demers antreprenorial, fondatorul Eurolines are alături o echipă executivă formată din șase co-fondatori cu multă experiență în mediul de business din România și din străinătate: Tiberius Istocescu, legal expert, Mihaela Vintilă, legal expert, Roxana Stan, HR& PR expert, Dan Berciu, financial expert, Ionuț Grigorescu, Marketing expert și George Leca, project management expert.

Alți zeci de specialiști și 18 companii de consultanță de suport și training din diverse domenii s-au reunit în comunitatea AdWise și își dedică expertiza acestui proiect. Numărul acestora este în continuă creștere. Animați de pasiunea pentru antreprenoriat și orientați după repere clare și practice, membrii AdWise își vor folosi know how-ul pentru a oferi servicii integrate de consultanță pe care să și le permită orice antreprenor.

Pentru mine, AdWise este mai mult decât o nouă afacere: Este modul prin care eu vreau să dau înapoi din experiența și expertiza mea, mediului de business din România. Este pachetul integrat de soluții venite dela experții pe care mi-aș fi dorit să îi fi întâlnit acum mulți ani, când am pornit primul business.

Aș fi evitat multe greșeli și costurile usturătoare care au venit cu acestea. Antreprenorii vor găsi la noi soluții la aproape toate problemele pe care le pot întâmpina în evoluția afacerii și susținere pentru planurile de dezvoltare. Am lângă mine o echipă minunată, oameni pozitivi și cu o mentalitate deschisă, fiecare având o bogată experiență antreprenorială și un parcurs profesional de excepție”, spune Dragoș Anastasiu, fondator AdWise.

Tiberius Istocescu și Mihaela Vintilă sunt avocați de business specializați în tranzacții și fondatori ai primului business românesc de Legal Tech, George Leca este antreprenor în sectorul educațional și are o bogată expertiză de project manager și coach, Ionuț Dumitrescu este antreprenor în domeniul tehnologiei și a acumulat multă experiență în domeniul marketingului, Roxana Stan este specialist în resurse umane și în comunicare, iar Dan Berciu a făcut parte din top managementul mai multor companii de renume, fiind expert în sectorul financiar.

Ne-am unit cu scopul de a fi alături de antreprenorii români. Suntem antreprenori și profesionioniști, integrați într-o echipă și oferim soluții integrate. Cu toții am învățat din propriile greșeli, iar asta ne va permite să-i ajutăm pe acei care sunt la început de drum să evite obstacole care le pot pune în pericol chiar supraviețuirea afacerii.

Nu vom oferi doar servicii clasice de consultanță, ci vom propune și soluții neconvenționale, care și-au dovedit deja eficiența în diverse afaceri în care am fost implicați. De asemenea, vom avea grijă ca fiecare antreprenor să-și permită aceste servicii. Scopul nostru este să ajutăm cât mai multă lume, așa că vom fi extrem de flexibili la acest capitol”, explică Tiberius Istocescu, co-fondator AdWise.

Marius Ghenea, business angel și antreprenor în serie, se alătură proiectului oferind serviciile sale de training în afaceri tuturor clienților AdWise.

Antreprenorii la început de drum au cea mai mare nevoie de consultanță, deoarece experiența lor practică în orice domeniu este limitată, mai ales dacă vorbim despre antreprenori de startup la prima încercare. În mod paradoxal, companiile mici folosesc însă mult mai puțină consultanță față de companiile mari, una dintre problemele tipice fiind legată de bugetele materiale necesare pentru orice proiect de consultanță, pe care antreprenorii nu le au la îndemână.

Cealaltă problemă este că, dacă începem să apelăm la consultanță, într-un startup, așa cum spuneam, cam orice zonă ale afacerii ar trebui acoperite și cu consultanți, deoarece nu avem suficientă experiență în nicio zonă a afacerii și nici suficientă istorie operațională care să ne spună, măcar empiric, ce merge mai bine și ce nu merge deloc”, arată Marius Ghenea.

Consultanța de top este scumpă, iar cei mai mulți dintre antreprenori nu își permit astfel de servicii, sau nu înțeleg că trebuie prioritizate. Trecând prin asta chiar eu, înțeleg filosofia antreprenorului român la început de drum, dar și importanța și valoarea unor astfel de servicii pentru un business. Plecând de la această realitate, filosofia AdWise este simplă: odată intrat într-un parteneriat, riscurile se împart. Astfel, în funcție de nevoile antreprenorilor, se pot găsi chiar soluții prin care aceștia să nu plătească nicio sumă de bani.

Astfel, parteneriatul poate să ia forma unei participări în acționariat sau a unui comision de succes, dacă este vorba de o tranzacție. Cu alte cuvinte, până se ajunge la rezultate, AdWise poate să investească resursele proprii în antreprenorii în care crede. Riscul pe care și-l asumă fondatorii Adwise oferind și astfel de facilități este, în esență, modul lor de a da ceva înapoi mediului de business în care s-au format și de a sprijini antreprenoriatul românesc”, a adăugat Dragoș Anastasiu.