Doraly Expo Market se repoziționează și devine parc comercial de tip cash&carry

Gabriel Bucur 23/10/2017 | 14:08 Ştiri
Doraly Expo Market se repoziționează și devine parc comercial de tip cash&carry

Doraly Expo Market, cel mai vechi parc comercial specializat în produse alimentare și articole pentru casă din România, se repoziționează și trece de la comerțul de tip en-gros la cel de tip cash&carry și retail, anunță compania.

Dezvoltat pe o suprafaţă de 260.000 de metri pătrați, în localitatea Afumați din județul Ilfov, parcul comercial Doraly Expo Market este format din 30 de pavilioane moderne, cu o suprafaţă totală închiriabilă de peste 80.000 de metri pătrați, în care sunt peste 850 de spaţii comerciale. În prezent, aici sunt prezenți 550 de producători, importatori şi distribuitori, care comercializează peste 550.000 de produse alimentare şi articole non-alimentare (instalaţii electrice, instalaţii şi obiecte sanitare, electronice şi electrocasnice, detergenţi şi articole de menaj, articole pentru casă, îngrijire personală, jucării, birotică şi papetărie).

În 2016, Doraly a început un amplu proces de repoziţionare către comerţul de tip cash&carry, retail şi logistică, pentru care a investit circa șase milioane de euro în dezvoltarea a două noi pavilioane cu suprafața de 9.200 de metri pătrați şi modernizarea unor pavilioane existente.

„În 2017, parcul commercial a demarat un nou program de investiţii care se va derula pe trei ani, în valoare toatală de 15 milioane de euro, program direcţionat în principal în extinderea suprafeţei comerciale cu 15.000 de metri pătrați, modernizarea pavilioanelor existente şi dezvoltarea canalelor alternative de vânzare”, se arată în comunicatul companiei.

Totodată, Doraly Expo Market îl numeşte în funcţia de CEO pe Alexandru Rusu. Acesta are o experienţă profesională şi antreprenorială de peste 15 ani, ca senior executive şi membru în board-ul unor companii precum Orange şi IKEA.

„Mandatul meu la Doraly coincide cu un amplu proces de repoziţionare început în urmă cu un an, proces care urmăreşte tranziţia de la un parc comercial de tip en-gros către unul modern, de tip cash&carry si retail adresat atât comercianţilor cât şi consumatorilor finali. În ceea ce priveşte articolele pentru casă, marea majoritate a comercianţilor deja vând în sistem de retail o gama extinsă şi diversificată de produse de iluminat, sanitare, articole de uz casnic, decoraţiuni, textile şi altele. Vom continua investiţiile în modernizarea şi extinderea parcului, iar în paralel avem în plan dezvoltarea unor canale alternative de vânzare pentru clienţii noştri”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Cifra de afaceri a firmelor care îşi desfăşoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016.

 

Înfiinţat în 1993, Doraly Expo Market a fost primul parc comercial specializat pe produse alimentare şi non-alimentare din România și atrage anual peste trei milioane de clienți.

 


FOTO: Mediafax

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.