Doraly Expo Market investește 12 milioane de euro în extinderea și modernizarea parcului comercial de la Afumați

Andreea Neferu 19/07/2018 | 14:58 Ştiri
Doraly Expo Market investește 12 milioane de euro în extinderea și modernizarea parcului comercial de la Afumați

Parcul comercial specializat în produse alimentare și articole pentru casă Doraly Expo Market din Afumați intenționează  să investească până în 2020 aproximativ 12 milioane de euro în extinderea suprafeței comerciale cu încă 12.000 de metri pătrați și modernizarea pavilioanelor existente.

Doraly Expo Market a investit recent un milion de euro în lansarea unei platforme de e-commerce, prin care chiriașii săi pot să vândă online produsele pe care la comercializează în magazinele fizice. Investiția vine în contextul în care, în toamna anului trecut, Doraly Expo Market a anunțat că se repoziționează și trece de la comerțul de tip en-gros la cel de tip cash&carry și retail.

Cifra de afaceri totală a firmelor care își desfășoară activitatea în spațiile comerciale din Doraly Expo Market și se pregătesc să-și vândă produsele și online va însuma anul acesta peste 780 de milioane de euro, în creștere cu 8,5% față de anul precedent.

Platforma doraly.ro expune deja 126 comercianți, care vând, pe rafturile virtuale, peste 16.000 de produse electrice și de iluminat, articole pentru casă și grădină, bricolaj, scule, unelte și decorațiuni. Platforma va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse.

”Am adaptat doraly.ro nevoilor specifice ale chiriașilor din spațiile Doraly, astfel încât fiecare comerciant să aibă șansa să-și crească vânzările, prin acest nou canal digital”, a spus Alexandru Rusu, CEO al Doraly.

Cele 31 de pavilioane ale Doraly, ce includ 84.000 de metri pătrați, sunt vizitate în fiecare an de peste 3 milioane de clienți, persoane fizice și revânzători.

Printre acționarii Doraly se numără și omul de afaceri Gheorghe Iaciu, care controlează și dezvoltatorul imobiliar Impact.


Sursă foto: Doraly

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.