Doi soți câștigă peste două milioane de euro pe an din afacerea lor, mai mult decât amoroasă

Bianca Dobrescu 29/11/2018 | 15:38 Digital
Doi soți câștigă peste două milioane de euro pe an din afacerea lor, mai mult decât amoroasă

Se spune că pentru a reuși în ceea ce ți-ai propus să faci trebuie să îți urmezi mintea, și nu inima. Însă, atunci când găsești echilibrul între cele două, rezultatul se traduce printr-un business de peste 9,7 milioane de lei.

Acest articol va apărea în numărul 54 (3 – 16 decembrie) al revistei NewMoney

„Doctoriță, 35 de ani, drăguță, zodia Leu, situație materială bună, alură spor­tivă, doresc căsătorie cu medic ro­mân sau cetățean străin“ e unul dintre anunțurile matrimoniale serioase, din România de la începuturile anilor ’90, publicate la acea vreme în primul nu­măr al Anunțului Telefonic. Câțiva ani mai târziu, mesajele scrise se mută în Internet Cafe-uri, iar mIRC-ul devine principala modalitate prin care oamenii se cunosc online. Și, cum tehnologia își face tot mai mult loc în viața oa­menilor, apar site-uri dedicate pe care utilizatorii își creează un profil, își de­clară public interesele și ajung să cunoască tot mai repede persoane din orice colț al țării. Sau al lumii, pentru că nu mai există granițe printre kilobiți.

Suntem la începutul anilor 2000, o peri­oadă în care platformele de dating online se înmulțesc peste noapte, iar pentru cei care le creează devin surse considerabile de profit. Însă, odată ce timpul trece, iar Facebook-ul și Tinder-ul se extind pe piața românească, ră­mân în viață doar acele businessuri care investesc constant în tehnologii de ultimă generație. În același scenariu se regăsește și Sentimente.ro, pri­mul site românesc de dating cu mesa­gerie în browser, lansat într-o perioadă în care internetul și tot ceea ce înseamnă construcție de site-uri, bannere sau pu­blicitate online se aflau în stadiul incipient.

MIZA PE INOVAȚIE. Pentru a rezista pe o piață tot mai competitivă, rețeta clară către succes este de a miza întotdeauna pe inovație, crede Flori Dragomir (46 de ani) antreprenoarea care în 2001 lansa Sentimente.ro, alături de soțul ei, Daniel. Ce mai în­seamnă însă miza pe inovație în anul de grație 2018? De aproape un an, Sentimente.ro folosește inteligența artifi­cială pentru a ajuta utilizatorii să se în­tâl­­nească mai ușor și mai repede. Ceea ce, ca business, se traduce printr-o pondere de 30% din totalul cifrei de afaceri de 9,7 milioane de lei, înregistrată la nivel de grup de Machteam Soft, grup care de­ține, printre altele, și platformele Teamdeals.ro, Comunicatedepresa.ro și Acasa.ro.

O reușită, apreciază Flori Dragomir, în condițiile în care, zilnic, de pe platforma sa se retrag aproximativ zece utilizatori, invocând ca motiv faptul că au găsit ceea ce au căutat. „Noi ne dorim ca oamenii, odată ce își șterg contul, să nu mai revină pe site. Noi ne dorim doar reușite, iar odată ce ți-ai găsit partenerul pe Sentimente.ro vei povesti și prietenilor tăi“, explică ea. La ora actuală, sute de mii de români își caută dragostea online. Statisticile arată că o relație din trei începe acum pe internet și că, până în 2020, peste 330 de milioane de inși din întreaga lume vor avea conturi pe un site de dating. Doar pe Sentimente.ro sunt activi, în prezent, 25.000 de useri zilnic.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited și ulterior în cadrul ziarului Adevărul. La NewMoney acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială.
← Close