Serviciul de streaming al celor de la Disney, care se află doar câteva luni de lansare în România, a încheiat anul trecut cu aproape 130 de milioane de abonaţi.
După ce a dobândit 11,8 milioane de noi abonaţi în ultimul trimestru din 2021, Disney+ a ajuns, la finele anului trecut, la 129,8 milioane de abonaţi plătitori, în creştere cu 37% faţă de anul anterior.Performanţa Disney+ a depăşit cu mult previziunile pentru T4 2021. Analiştii se aşteptau ca serviciul să adauge în jur de 7,3 milioane de abonaţi.
Pentru prima oară de când a fost lansat serviciul, Disney a oferit informaţii privind abonaţii şi pe regiuni. Astfel, Disney+ are 42,9 milioane de abonaţi în Statele Unite şi Canada, iar în restul lumii însumează 45,9 milioane de abonaţi.
Dacă pe continentul american creşterea a fost de numai 18%, în restul lumii Disney+ a crescut anul trecut cu 57%. Acest procent ar putea fi şi mai mare după extinderea de anul acesta.
Disney+ câştigă, în medie, 5,96 de dolari pe abonat la nivel global şi 6,68 de dolari pe abonat în SUA şi Canada. Disney+ Hotstar (brandul folosit în India) câştigă 1,03 dolari pe abonat.
Serviciul de streaming al celor de la Disney urmează să se lanseze în România cândva în cursul verii.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies