Din magazinul fizic în online: Parcul comercial Expo Market Doraly își face platformă de e-commerce
Parcul comercial specializat în produse alimentare și articole pentru casă Expo Market Doraly investește un milion de euro în lansarea unei platforme de e-commerce, prin care chiriașii săi vor putea să vândă online produsele pe care la comercializează în magazinele fizice.
Investiția vine în contextul în care, în toamna anului trecut, Expo Market Doraly a anunțat că se repoziționează și trece de la comerțul de tip en-gros la cel de tip cash&carry și retail.
“Comercianții din Doraly vând de 25 de ani o multitudine de produse alimentare și pentru casă către clienți din toată țara. În momentul de față sunt 550 de importatori, producători și distribuitori care comercializează aproximativ 550.000 de produse. Crearea unei platforme online pe care ei să își poată lista marfa este un pas natural în epoca digitală în care trăim astăzi. Astfel, vor beneficia de o expunere mai mare și vor atinge mai mulți clienți”, a declarat Alexandru Rusu, CEO al Doraly.
Dezvoltat pe o suprafaţă de 260.000 de metri pătrați, în localitatea Afumați din județul Ilfov, parcul comercial Expo Market Doraly este format din 30 de pavilioane, cu o suprafaţă totală închiriabilă de peste 80.000 de metri pătrați, în care sunt peste 850 de spaţii comerciale.
“Se lucrează la implementarea a două depozite specializate în colectarea și transportul produselor comandate online de la comercianți. Locația ne avantajează din punct de vedere logistic, fiind aproape de centură. Mai mult, avem în plan atât dezvoltarea a două noi pavilioane, P9 și P10, cu acces direct din DN2, cât și modernizarea unui pavilion existent”, a spus Alexandru Rusu.
Cifra de afaceri a firmelor care îşi desfăşoară activitatea în parcul comercial a fost de peste 700 de milioane de euro în 2016.
Printre acționarii Expo Market Doraly se numără și omul de afaceri Gheorghe Iaciu, care controlează și dezvoltatorul imobiliar Impact.
Sursă foto: Expo Market Doraly