Digi vrea să închidă „gurile rele” cu o nouă campanie promoțională care va începe în această toamnă

Andrei Dumitru 18/09/2020 | 15:54 Ştiri
Digi vrea să închidă „gurile rele” cu o nouă campanie promoțională care va începe în această toamnă

Digi anunță o nouă campanie promoțională care va debuta la începutul săptămânii viitoare. Sloganul campaniei este „De marțea viitoare închidem gurile rele”.

„La început de toamnă, Digi deschide sezonul celor mai bune oferte cu campania „Gurile Rele” și aduce în atenția abonaților beneficiile de care se pot bucura dacă aleg serviciile de comunicații electronice fixe și mobile Digi. Iar când spunem ”avantaje”, ne referim atât la prețurile cu adevărat avantajoase pentru clienți, cât și la lipsa surprizelor neplăcute. Astfel, clienții Digi ni se pot alătura în campania de închidere a … gurilor rele”, anunță compania.

Campania Digi începe pe 22 septembrie

Din 22 septembrie, de marți până duminică, clienții care aleg să contracteze un serviciu nou (internet fix, televiziune prin cablu sau satelit, respectiv abonament de telefonie mobilă) beneficiază de o reducere de 50% din valoarea abonamentului ales, pentru o perioadă de 6 luni. Oferta se aplică atât clienților noi, cât și celor existenți și este disponibilă exclusiv online, pe site-ul DigiRomânia.ro și pe aplicația mobilă DigiRomania.

Toți clienții care doresc să beneficieze de această ofertă vor accesa site-ul DigiRomania.ro, având posibilitatea de a alege serviciile direct din pagina principală, unde va fi vizibilă această ofertă. Ca întotdeauna, abonarea este disponibilă complet online, inclusiv programarea instalării. Indiferent ce servicii alege să contracteze un client, prețul acestora va fi redus direct pe factură în primele 6 luni cu 50%.

Campania este valabilă în perioada 22 și 27 septembrie și este disponibilă exclusiv online pentru contractele încheiate pe o perioadă de 24 luni, iar toate detaliile sunt disponibile pe site-ul DigiRomania.ro și pe aplicația mobilă DigiRomania.

Grupul Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv, după cotele de piață deținute în România, și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2019.