Ştiri

Deutsche Telekom își schimbă logoul, inclusiv în România

Deutsche Telekom va utiliza de acum înainte un nou logo, atât la nivel de grup, cât şi în toate companiile naționale care acționează sub marca T. În forma 1-T-1 (digit-T-digit), logoul semnifică concentrarea în special pe participarea la viața digitală, pe activitățile durabile și pe coeziunea socială.

„Abordarea noastră globală a pieței este un pilon cheie al strategiei noastre internaționale digitale și durabile de corporație”, a declarat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom. „Un singur scop, o singură arhitectură de marcă, un singur logo, un singur slogan și un singur design de marcă – cu strategia noastră de marcă globală, dorim să facem perceptibilă pentru toată lumea evoluția noastră către ‘liderul telecomunicațiilor digitale’”.

În viitor, T-ul va juca un rol mult mai activ în prezența mărcii. Se va schimba, de la o simplă etichetă de origine, devenind mai mult un punct central al comunicării. T reprezintă cea mai puternică conexiune între oameni; reprezintă participarea, încrederea și optimismul digital – și, prin urmare, reprezintă chiar scopul mărcii Deutsche Telekom: nu ne vom opri până nu suntem cu toții conectați. “Calitatea și puterea rețelelor noastre și expertiza noastră în tehnologiile digitale aduc tuturor beneficii și ne permit să adresăm împreună, ca societate, fiecare provocare. Facem acest lucru posibil având la bază calitatea înaltă a rețelei noastre, a produselor noastre inovatoare și a focusului puternic pe clienți – întotdeauna cu scopul de a îmbogăți viața oamenilor”, a explicat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer la Deutsche Telekom.

Deutsche Telekom va utiliza pentru prima dată sigla T revizuită la Mobile World Congress din Barcelona

Schimbarea la nivel mondial va fi implementată treptat, în următorii doi-trei ani. În prima etapă, compania își va schimba logoul pe canalele digitale, campaniile de comunicare și sponsorizări. Modificările din lumea reală, cum ar fi cele de pe clădiri și din magazine, vor fi implementate ulterior.

Deutsche Telekom este unul dintre cele mai valoroase și mai cunoscute branduri la nivel mondial. În prezent, experții de la „Brand Finance Global 500” plasează compania în top 20 la nivel mondial și este de departe cea mai valoroasă marcă de telecomunicații din Europa. Potrivit studiului, grupul a urcat pe locul al doilea în topul companiilor de telecomunicații la nivel mondial – după Verizon, dar înaintea AT&T și China Mobile. De asemenea, se situează pe locul doi în topul celor mai importante companii germane din lume, după Mercedes-Benz. Aceste rezultate atestă evoluția pozitivă a afacerilor companiei și strategia de succes în ceea ce privește marca.

Schimbarea logoului la nivel global şi local vine la mai puţin de jumătate de an de la repoziţionarea companiei Telekom Romania Mobile şi lansarea noii promisiuni facute clienților – „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”, în luna noiembrie. Schimbarea logoului va fi implementată treptat în punctele de interacțiune cu clienții, pe măsură ce compania va dezvolta noi campanii și materiale de comunicare.

“Noul logo vine în sprijinul simplificării brandului și al apropierii de clienți, asupra cărora Telekom Mobile își concentrează eforturile, ajutându-ne în creșterea vizibilității și digitalizarea comunicării noastre. În același timp, apartenența la un brand global atât de puternic și valoros și consistența pe care noua identitate vizuală ne-o asigură la nivel de Grup, reprezintă o forță pentru compania noastră, o dovadă în plus a seriozității și angajamentului pe care l-am făcut pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri”, a spus Andreea Cramer, Chief Commercial Officer Telekom Romania Mobile.

Andrei Dumitru

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

21 de ore ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

21 de ore ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

21 de ore ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

o zi ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

o zi ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

2 zile ago

Acest website folosește cookies