Dedeman deschide un nou magazin în Pantelimon anul acesta și „sparge” o nouă bornă: 10.000 de angajați

Andreea Neferu 22/09/2017 | 15:40 Ştiri
Dedeman deschide un nou magazin în Pantelimon anul acesta și „sparge” o nouă bornă: 10.000 de angajați

Cel mai mare jucător de pe piața locală de bricolaj, Dedeman, controlat de frații Pavăl din Bacău, se pregătește să deschidă până la finalul anului un nou magazin în cartierul bucureștean Pantelimon, aceasta fiind cea de-a cincea unitate pe care retailerul o va inaugura anul acesta. În 2017, compania a mai deschis un magazin în București, în Băneasa.

Până atunci însă, compania va deschide luna viitoare cel de-al 48-lea magazin al rețelei, la Turda. Investiția în noul magazin, care include costul terenului și construcția, se ridică la peste 10 milioane de euro. Deschiderea magazinului Dedeman Turda a presupus și crearea a 162 de locuri de muncă, care vor duce compania la peste 10.000 de angajați.

Anul acesta, retailerul a mai deschis, în afară de magazinul din București Băneasa, unități și în Hunedoara și Iași.

„După 25 de ani de existență a companiei Dedeman, continuăm să investim în magazine noi, amplasate și în orașe mai mici”, a spus Dragoș Pavăl, președintele Dedeman.

Terenul pe care magazinul din Pantelimon va fi ridicat a fost cumpărat de Dedeman în 2014 de  la familia Prigoană.

Dedeman este cea mai mare afacere antreprenorială din România, fiind de asemenea liderul detașat al pieței locale de bricolaj. Compania a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri de peste 1,1 miliarde de euro și un profit net e 159 de milioane de euro.

Cu un model de extindere bazat pe magazine proprii și nu închiriate, frații Pavăl nu doar că au trecut cu bine testul crizei, ci au ieșit chiar mai puternici din tăvălugul recesiunii, ajungând unul dintre cei mai mari jucători de bricolaj din Europa Centrală și de Est, cu o cotă de 1,9% dintr-o piață regională de 26 de miliarde de euro, potrivit unui studiu de anul trecut al companiei poloneze de cercetare PMR.

 


Sursă foto: Dedeman

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.