Ştiri

Decorațiunile, motorul creșterii cu 30% pentru vânzările din online ale Meli Melo

Meli Melo a înregistrat o creștere de 30% a vânzărilor de accesorii fashion și articole home & deco în luna aprilie, comparativ cu aprilie 2019. În această perioadă, între cele mai vândute articole au fost accesoriile de păr, eșarfele din bumbac și mătase, dar mai ales articolele din zona home&deco.

„Odată cu închiderea magazinelor fizice, o parte a clienților fideli brandului Meli Melo a migrat către magazinul online. Am observat un număr mare de clienți noi în magazinul online, semn că mulți dintre aceștia nu comandaseră online în trecut și erau clienți ai magazinelor noastre fizice”, a declarat Alina Mitrică, E-Commerce & Corporate Manager Meli Melo.

Din totalul achizițiilor realizate pe MeliMelo.ro în luna aprilie, aproximativ 40% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să efectueze achiziții în magazinele fizice Meli Melo Paris. Acest lucru denotă faptul că până la finele anului în curs va crește numărul tranzacții din mediul online, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie. Totodată, numărul tranzacțiilor achitate cu cardul aproape s-a dublat.

Comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, veniturile Meli Melo au crescut cu aproximativ 30%, iar categoriile pe care s-au înregistrat cele mai mari creșteri au fost: accesorii de păr, eșarfe de mătase și de bumbac și decorațiunile Meli Melo Deco.

Reduceri de Până la 70% pe platforma online

Pentru a încuraja clienții Meli Melo și publicul în căutare de accesorii fashion, Meli Melo a pregătit o campanie cu reduceri de până la 70% în magazinul său online pentru colecția de genți, eșarfe de bumbac și mătase, bijuterii și portofele.

De asemenea, odată cu relaxarea restricțiilor, 4 dintre locațiile stradale Meli Melo din București, Timișoara și Pitești se vor redeschide din data de 15 mai, respectând în continuare normele de igienizare și distanțare socială.

Povestea Meli Melo a început în 1998 de la un simplu proiect de magazin deschis în București. Astăzi compania deține cea mai mare rețea de magazine cu bijuterii și accesorii fashion din România, iar de la începutul anului 2017 este prezentă și în segmentul de decorațiuni pentru casa prin magazinele Meli Melo Deco.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies