Dunkin’ Donuts îşi va scurta numele în Dunkin, în cadrul planurilor directorului general Dave Hoffman de a da prioritate băuturilor şi micului dejun în meniul restaurantelor companiei, transmite Reuters, citat de News.ro.
”Noul brand reflectă atenţia dată de companie servirii rapide a cafelei, păstrând în acelaşi timp culorile roz şi portocaliu şi fontul emblematic”, a anunţat compania.
Dunkin Donuts, ale cărei vânzări au fost susţinute în ultimele trimestre de micul dejun şi băuturi, a precizat să noul brand va intra în vigoare în luna ianuarie.
Cu toate acestea, strategia de a atrage mai mulţi clienţi cu cafea are loc într-o perioadă în care companii precum Starbucks continuă să se confrunte cu stagnarea cererii de cafea în Statele Unite.
Directorul de marketing al companiei, Tony Weisman, a scris într-o postare pe blog că numele acesteia va fi ”mai simplu, mai scurt şi mai modern”.
Acţiunile Dunkin Donuts au crescut în acest an cu 14,3%, în timp ce indicele S&P 500 a avansat cu 9,1%.
Foto: Mediafax
Directorul general în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), Paul Anghel, afirmă că la…
Revolut a întrebat 15.000 de respondenți din 15 țări, inclusiv 1.000 de români, care sunt…
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza…
Procesul SUA vs Google se apropie de final, dar încă mai oferă informaţii necunoscute până…
Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75%…
Inspectorii sanitari veterinari au controlat în ultima săptămână din luna aprilie peste 3.200 de unităţi…
Acest website folosește cookies