De ce a pariat o tânără pe un business în fitness doar pentru femei

Senica Micu 03/12/2018 | 16:58 Oameni
De ce a pariat o tânără pe un business în fitness doar pentru femei

Ce se întâmplă cu businessul tău când pui împreună peste zece ani de experiență și un MBA? Răspunsul vine de la una dintre cele mai cunoscute antreprenoare din industria fitnessului, sub forma unui plan de extindere care ar urma să ducă la vânzări de aproape o jumătate de milion de euro.

Acest articol a apărut în numărul 53 (19 noiembrie – 2 decembrie) al revistei NewMoney

În fiecare dimineață, între 6.30 și 7.30 trecute fix, Cori Grămescu ia pulsul știrilor. Citește despre orice, dar mai ales despre business, despre ce merge și ce nu merge în economia românească. Și bea cafea. Este o rutină care s-a instalat în ultimii ani, cu accent pe mediul în care își dezvoltă propria afacere. Chiar și în timpul interviului cu NewMoney așteaptă câteva telefoane cu ultimele detalii despre sala de sport pe care o va deschide în ianuarie 2019, în nordul Capitalei, lângă Promenada. O investiție de circa 50.000 de euro, care vine la mai puțin de un an de la lansarea unui alt studio în Piața Victoriei (martie 2018). „A durat mai bine de zece ani până să capăt curajul de a mă extinde“, spune ea. Zece ani în care „nu a fost totul roz“, a învățat din gre­șeli și a mers mai departe.

Adresat exclusiv femeilor, brandul LadyFIT se va extinde începând cu anul viitor pe trei direcții: în București, în orașele din țară și la nivel internațional. „Devenim un brand în adevăratul sens al cuvântului. Până acum ne-am jucat. Anul viitor ne apropiem de afaceri de jumătate de milion de euro“, punctează ea.

Iar entuziasmul ei e confirmat și de cifrele din piață, care arată că loc de creștere există, atât în București, cât și în provincie. Potrivit lui Andrei Crețu, cofondator 7card (o soluție de acces la câteva sute de săli de sport din România la preț de un singur abonament), la nivel local există aproximativ 700.000 de membri afiliaţi la diverse centre și cluburi sportive, repre­zentând aproximativ 3,5% din populaţia activă. Adică, mai puțin de jumătate dintr-o medie europeană de 7,4%. Cu o precizare: LadyFIT a ajuns astăzi la aproape 800 de cliente pe lună.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

Senica Micu are o experiență de peste zece ani în presa de business. A scris pentru mai multe publicații, precum Forbes, Money Express și Capital, realizând interviuri cu lideri de companii și antreprenori. În paralel, a coordonat diverse proiecte editoriale și s-a implicat în organizarea unor evenimente. În 2011, a câștigat unul dintre marile premii ale concursului „Tânărul Jurnalist al Anului”, inițiat de Freedom House România.
← Close