Danone România are un nou director general

Cristina Dobreanu 30/03/2017 | 15:49 Ştiri
Danone România are un nou director general

Natalia Gelshtein-Kiss a fost numită director general Danone pentru România, Bulgaria și Țările Adriatice.

Rusoaica îl înlocuiește pe Adrian Pascu, promovat recent vicepreședinte comercial Danone Rusia, Divizia Lactate.

„Sunt onorată să accept această oportunitate și să mă alătur echipei din România, cunoscută pentru nivelul înalt de profesionalism și rezultate. Am experiențe de neuitat în regiune, în țări din apropierea României, și mă bucur că vin aici, pe o piață cunoscută pentru exigențele consumatorilor”, a declarat noul director general al Danone.

Natalia Gelshtein-Kiss are o vastă experiență pe diverse poziții în cadrul companiei Danone, în care activează din 2003. În ultimul an a ocupat simultan pozițiile de Director al City Unit Moscova, un nou model operațional de business, transversal, integrativ, pentru zone urbane mari, și director regional de vânzări pentru Moscova, iar anterior a fost director de vânzări în Ucraina și Republica Cehă pentru o perioadă de 7 ani.

„Danone România este pe drumul cel bun în direcția consolidării unui business sustenabil pe termen lung, contribuind în același timp la dezvoltarea categoriei de iaurt, a fermelor românești partenere și a societății în general. Mă bazez pe o echipă puternică de profesioniști pentru a continua această dinamică pozitivă ca lider al pieței de iaurt din România”, a mai precizat noul executiv.

Compania Danone România este lider de piață pe segmentul iaurturi, înregistrând în anul 2015 o cifră de afaceri de 484 milioane lei (109 milioane de euro). Compania are în portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate în majoritate în fabrica din București, cu lapte proaspăt colectat de la fermierii români. Fabrica Danone din București a produs local primele iaurturi în 1999.

 

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.