Dan Ariely, unul dintre cei mai influenți gânditori contemporani la nivel mondial, prezent la summitul GPeC din această toamnă

NewMoney 23/10/2020 | 11:56 Ştiri
Dan Ariely, unul dintre cei mai influenți gânditori contemporani la nivel mondial, prezent la summitul GPeC din această toamnă

Că domeniile de e-commerce și digital marketing au o dezvoltare rapidă chiar și pe timp de criză, o demonstrează inclusiv evenimentele care te învață trucuri în aceste direcții sau cele unde vin speakeri internaționali. Un exemplu este summitul GPeC, organizat acum online, printre invitați fiind și Dan Ariely, aflat în topul Bloomberg al celor mai influenți 50 de gânditori contemporani, profesor universitar la Duke University și cercetător științific. 

Potrivit unui comunicat de presă, alături de Dan Ariely vor urca pe scena virtuală a GPeC alți 7 speakeri internaționali, precum Andy Crestodina (Top 10 Online Marketing Experts to Watch, potrivit Forbes), Nancy Harhut – specialist în behavioral marketing, inclusă în Top 50 cei mai buni specialiști internaționali în e-mail marketing sau Wil Reynolds – expert în SEO, PPC și Analytics, fondatorul Seer Interactive.

De asemenea, potrivit organizatorilor, la eveniment vor participa și peste 25 de speakeri și traineri români, cum ar fi Iulian Stanciu (eMAG), Felix Pătrășcanu (FAN Courier), Raluca Radu (ANSWEAR & MTH Digital), Cristi Movilă (VTEX), Ioana Acsinia (Orange), Valentin Radu (Omniconvert) sau și Andrei Radu (GPeC).

“Sărbătorim 15 ani de GPeC cu cel mai bun lineup de până acum: peste 30 de speakeri și traineri internaționali și români și peste 38 de ore de conținut practic dedicat antreprenorilor, magazinelor online și tuturor celor interesați de a se dezvolta în E-Commerce și Digital Marketing”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Summitul GPeC, organizat online între 2 și 3 noiembrie, are și reduceri pentru înscrieri, în această perioadă. De exemplu, pachetul pentru speakerii internaționali este redus de la 149 de euro la 109 euro de persoană, în timp ce  pentru accesul la ambele zile de eveniment, cei interesați plătesc acum 119 euro în loc de 189 euro de persoană.

Participanții vor avea acces, printre altele, la 15 cursuri intensive de e-commerce și digital marketing pentru un magazin online profitabil.