Cu cinci noi magazine, Kaufland a ajuns la afaceri de 2,1 miliarde de euro și peste 14.000 de angajați
Lanțul german de hipermarketuri Kaufland România a încheiat anul precedent cu afaceri de 9,7 miliarde de lei (2,1 miliarde de euro), în creștere cu aproape 6% față de anul 2015.
Avansul vine în contextul în care anul trecut, compania a deschis cinci noi magazine, ajungând la finalul lui 2016 la 112 unități. Între timp, Kaufland, liderul retailului modern local, a mai deschis trei magazine, ajungând în prezent la o rețea locală de 115 hipermarketuri.
La începutul anului, reprezentanții Kaufland România declarau pentru NewMoney că vor să apese pedala de accelerație și să aibă un ritm mai accelerat de expansiune, pe care îl vor menține și în următorii ani, deschizând cel puțin șase noi magazine.
„Pentru anul 2017, planurile Kaufland includ investiții în expansiune, deschiderea de noi magazine, modernizarea tuturor hipermarket-urilor existente în rețea”, potrivit reprezentanților companiei
În anul 2016, o medie de 14.070 români lucrau în cadrul Kaufland România, cu 6% mai mult în comparație cu media anului 2015 . Vârsta medie a angajaților este de 36 de ani.