Sancțiunile pentru firmele care au un management defectuos al deșeurilor pornesc de la 20.000 de lei și se cumulează, putând ajunge la 120.000 de lei, explică Daniela Dobre, CEO-ul companiei Green Environment Support, un business cu o cifră de afaceri de două milioane de lei în 2021.
Foarte multe companii nu conștientizează importanța conformării cu legislația de mediu. Printre obligațiile firmelor în ceea ce privește gestionarea deșeurilor, se numără: colectarea selectivă a deșeurilor generate din activitate și depozitarea acestora în spații special amenajate, ferite de intemperii și etichetate; deținerea unor contracte cu colectori autorizați pentru fiecare tip de deșeu; păstrarea documentelor de predare ale deșeurilor (de exemplu: formularul de încărcare/descărcare – anexa 3, avizul de însoțire a mărfii); menținerea unei evidențe a gestiunii deșeurilor actualizată lunar și prezentarea acesteia în caz de control; realizarea raportării anuale privind deșeurile generate către Agenția pentru Protecția Mediului Județeană.
Ce poți face să ai un business prietenos cu mediul?
Green Environment Support anunță planuri de dezvoltare și digitalizare pentru anul în curs, pentru care a bugetat suma de 11.000 de euro. Compania a încheiat primul an de pandemie cu un profit de 26%, în urma scăderii cheltuielilor cu mutarea operațiunilor în mediul online.
Cifra de afaceri înregistrată în 2021 este de 2 milioane de lei, cu 13% în creștere față de anul precedent. Conducerea companiei anunță păstrarea trendului de evoluție pozitivă și în 2022, cu o cifră de afaceri estimată de 2,4 milioane de ei, iar creșterea de 12% a încasărilor din prima jumătate a anului susține această prognoză.
„Bazele acestei afaceri au fost puse în 2011 (…). La început, majoritatea clienților noștri aparțineau domeniului HoReCa, însă, odată cu trecerea timpului, diversificarea portofoliului de clienți s-a produs în paralel cu cea a expertizei echipei noastre, datorită specialiștilor care ni s-au alăturat”, a declarat Daniela Dobre – foto, CEO Green Environment Support.
Compania a încheiat 2020, primul an pandemic, cu o scădere de 3% a CA YOY („year-over-year”), însă a punctat în evoluția financiară cu o creștere a profitului de la 18% la 26% pe fondul eliminării cheltuielilor aferente funcționării punctului de lucru și reducerea cheltuielilor de transport. Chiar și în condițiile mutării în online a majorității operațiunilor, numărul angajaților companiei a rămas constant în perioada 2020-2022
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies