Colosseum Retail Park a fost ocupat în proporție de 100%. LC Waikiki, cel mai nou chiriaș

Gabriel Bucur 30/08/2017 | 16:10 Ştiri
Colosseum Retail Park a fost ocupat în proporție de 100%. LC Waikiki, cel mai nou chiriaș

Colosseum Retail Park din Bucureștii Noi, dezvoltat de compania Nova Imobiliare, a ajuns la un grad de ocupare de 100%, după ce a semnat un contract pentru închirierea a 1.300 de metri pătrați către retailerul turc de îmbrăcăminte LC Waikiki.

Tranzacția a fost negociată de compania de consultanță imobiliară JLL, care asigură serviciile de property management pentru proiect.

În afară de LC Waikiki, parcul de retail, administrat de JLL din anul 2011, a mai atras în ultimele luni încă doi retaileri importanți: Sport Vision (900 de metri pătrați) și Pepco (450 de metri pătrați). Toate cele trei magazine vor fi deschise în trimestrul al patrulea al acestui an.

„Numărul vizitatorilor și cifrele de afaceri raportate de retaileri au crescut în 2017, pentru al șaselea an consecutiv. Colosseum atrage 3,5 milioane de vizitatori pe an”, a declarat Mihai Dinu, Center Manager JLL.

Colosseum Retail Park a fost deschis în 2011 și are 38.500 de metri pătrați de spații de retail. Principalii chiriași ai Colosseum sunt Carrefour, Altex și Jysk, alături de branduri precum Leroy Merlin, Helpnet, Nedelya, Ideal Optic, 5asec, Animax, Inmedio, Arsis, Orange, Iqbox, FanGSM, Otto Broker, Corabia Piticilor și Pizza Bonita.

Colosseum are peste 1.900 de locuri de parcare și este conectat cu zona centrală a Bucureștiului prin linia de autobuz 112, noua stație de metrou de pe Bulevardul Bucureștii Noi și două linii de transport gratuite care leagă centrul de Piața Chibrit și Chitila.

 

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.