Ştiri

Color Smart mizează pe venituri de 4 mil. euro în 2022. Rețeaua de distribuție cu showroomuri ale partenerilor va crește cu încă 10 unități

Compania românească Color Smart Distribution va încheia anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,7 milioane de euro,  cu  35% în plus față de anul trecut. Pentru 2022, mizează pe un rulaj de 4 milioane de euro. 

”Creșterea a venit din dezvoltarea și maturizarea sistemului de distribuție, din consolidarea relațiilor cu furnizorii externi, din strângerea legăturilor cu comunitatea locală de profesioniști”, declară Cătălina Trupșor – foto, fondator și CEO Color Smart Distribution.

De asemenea, compania a mutat cursurile din cadrul Academiei Novacolor, dedicate aplicatorilor, din Sibiu în București. În 2021, au participat la cursurile organizate de companie aproximativ 100 de aplicatori, iar anul viitor sunt așteptați la cursuri peste 200 de specialiști. Astfel, a fost extinsă lista de aplicatori certificați care sunt disponibili pentru colaborări în proiecte de amenajare, pentru a livra proiecte la cheie celor ce și le doresc.

”Per ansamblu, 2021 a fost pentru noi un an în care am reașezat rolurile organizaționale, am redesenat majoritatea proceselor cheie, am îmbunătățit tacticile de abordare ale pieței, ne-am rebranduit. Prin urmare, deși numărul de angajați nu a crescut semnificativ, au existat schimbări importante în componența echipei. O tendință similară a avut și sistemul nostru de distribuție. Am înlocuit 3-4 distribuitori care performau mediocru, am investit în partenerii noștri din țară astfel încât să creștem calitatea experienței oferite clienților potențiali, fie că vin în magazinele fizice sau ne contactează în magazinul virtual.”, detaliază Cătălina Trupșor.

Printre cele mai mari comenzi din acest an, dacă vorbim numai despre materialele achiziționate într-o singură locație, fără servicii de aplicare, se numără câteva proiecte de peste 50.000 de euro fiecare. De asemenea, compania are lansate oferte de până la 200.000 de euro.

Compania a inaugurat în acest an un nou showroom în zona Aviatorilor din București, care a reprezentat o investiție totală de 500.000 de euro. Investiția se înscrie în strategia de dezvoltare pentru următorii ani, de a crește într-un ritm anual de 30-50%, similar cu evoluția businessului în ultimii trei ani.

Pentru 2022, Color Smart estimează venituri de 4 milioane de euro, deoarece strategia de consolidare și de dezvoltare a rețelei de showroom-uri proprii va continua. Rețeaua de distribuție cu showroomuri ale partenerilor se va majora cu 10 locații noi. De asemenea, compania va extinde distribuția către depozitele de materiale de construcții active din orașele mici și mijlocii ale țării. În plus, Color Smart negociază cu furnizori externi noi din segmentul materialelor pentru amenajări premium și premium plus.

În ceea ce privește oferta, compania va oferi clienților posibilitatea să achiziționeze de la materiale și accesorii, la servicii de consultanță sau la proiecte la cheie realizate cu echipele proprii de aplicatori.

Color Smart deține 2 showroom-uri proprii în țară – București, Constanța  – și comercializează produse prin intermediul a 12 magazine partenere în țară.

NewMoney

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies