Ştiri

Coletăria.ro anunţă investiţii de 2 milioane de euro în acest an în România

Coletăria.ro, expert în expedierea şi livrarea coletelor, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare reţea de puncte pick-up din Europa Centrală şi de Est, dublează anul acesta investiţiile pe piaţa din România şi alocă 2 milioane de euro pentru dezvoltarea afacerii, unde vrea să deschidă două noi depozite de 4.000 mp fiecare, în Bucureşti şi Oradea, unde deja operează două depozite.

Investiţiile vor fi direcţionate către deschiderea a două noi depozite de câte 4.000 de mp pătraţi fiecare, tot la Oradea şi la Bucureşti. În prezent, Coletăria.ro operează două depozite în România: unul la Bucureşti, hub regional, ce permite livrări directe de colete în România, Bulgaria, Grecia şi Cipru, cu un timp de livrare de doar 24 de ore şi unul la Oradea, de 1.000 de mp, amplasat în apropierea vămii Borş, la graniţa cu Ungaria, pentru a facilita magazinelor online din UE transmiterea rapidă a coletelor în România. Totodată este un hub foarte important pentru magazinele online din vestul României, care pot trimite mai rapid coletele atât în ţară, cât şi în afară.

De asemenea, vor fi continuate investiţiile începute anul trecut în dezvoltarea logistică, în echipamentele tehnice şi de manipulare a coletelor, în dezvoltarea platformei, în creşterea efectivului de personal angajat, în crearea de noi linii directe de transport internaţional, în integrări tehnice, în dezvoltarea reţelei de puncte pick-up şi în creşterea flotei interne de transport.

Un alt obiectiv al Coletăria.ro pentru 2021 este creşterea numărului de magazine online partenere. Anul trecut, compania a înregistrat o creştere de 200% a numărului de clienţi magazine online. Cei mai mulţi dintre clienţii Coletaria.ro comercializează articole cosmetice, parfumuri, haine, bijuterii, produse IT&C, electrocasnice, produse care ţin de industria de health & beauty şi, mai nou, produse de protecţie sanitară, unde se înregistrează o creştere semnificativă în contextul COVID 19.

”Pentru anul 2021, ne propunem creşteri cel puţin duble faţă de anul 2020, atât din punctul de vedere al numărului de colete procesate, cât şi al numărului de magazine online din România înscrise în sistemul Coletăria.ro, conform planului de creştere anuală al grupului Packeta”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Planul pentru acest an vizează creşterea numărului de parteneri atât clienţi magazine online, cât şi selleri (persoane juridice), care nu deţin magazine online proprii, ci îşi desfăşoară activitatea comercială prin intermediul marketplace-urilor.

”Coletăria.ro susţine magazinele online şi sellerii (persoane juridice) prin oferte personalizate, cu atât mai mult în aceste vremuri de grele încercări pe plan economic, cauzate de pandemia de COVID 19”, mai spune Alexandr Jeleascov, care precizează că grupul Packeta colaborează cu peste 28.000 de magazine online din Europa.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

2 zile ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

2 zile ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

2 zile ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

2 zile ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

2 zile ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies