Coca-Cola HBC România își schimbă directorul general: Jovan Radosavljevic vine la conducerea companiei în locul lui Jaak Mikkel

Cristina Dobreanu 20/03/2018 | 16:49 Ştiri
Coca-Cola HBC România își schimbă directorul general: Jovan Radosavljevic vine la conducerea companiei în locul lui Jaak Mikkel

Coca-Cola HBC l-a numit pe Jovan Radosavljevic în funcția de director general al Coca-Cola HBC România, începând cu 1 mai 2018, în locul lui Jaak Mikkel, care va prelua poziția de director general al Coca-Cola HBC Polonia, potrivit unui anunț al companiei.

Jovan Radosavljevic și-a început cariera la Coca-Cola HBC în urmă cu mai bine de 16 ani în echipa de vânzări din Serbia. Începând cu anul 1998, el a deținut numeroase poziții în companie, până în 2009, când a devenit director de vânzări al Coca-Cola HBC Serbia, extinzându-și apoi responsabilitățile în Muntenegru, în 2010 și în Kosovo, în 2011. Este un bun cunoscător al pieței românești, datorită celor aproape trei ani petrecuți aici în calitate de director comercial, perioadă în care a contribuit substanțial, alături de echipa pe care a condus-o, la redefinirea strategiei comerciale a Coca-Cola HBC România.

În prezent, Jovan Radosavljevic conduce o echipă de 370 de oameni în cadrul companiei Pivara Skopje, un joint-venture între Coca-Cola HBC & Heineken.

„Este o onoare pentru mine să fiu directorul general al Coca-Cola HBC România, una dintre cele mai importante țări din Grup. Aștept cu nerăbdare această nouă provocare profesională pentru a continua dezvoltarea companiei, alături de toți colegii mei”, a spus Jovan Radosavljevic.

CITEȘTE ȘI: Îmbuteliatorul Coca-Cola a investit 7 milioane de euro la Timișoara într-o linie care produce 1.500 de doze pe minut

Jaak Mikkel s-a alăturat Coca-Cola HBC în urmă cu 10 ani, în calitate de director de vânzări în organizația țărilor baltice. În 2012, a fost promovat în funcția de director general al Pivara Skopje unde, alături de echipa sa, a atins cel mai mare volum de băuturi răcoritoare vândut, până atunci, în istoria companiei, atât o creștere istorică a cotei de piață în această categorie, cât și în cea a berilor. În ultimii patru ani, Jaak Mikkel a ocupat funcția de director general al Coca-Cola HBC România. În mandatul său, business-ul a atins unele dintre cele mai mari volume și venituri din istoria de 26 de ani, au fost introduse noi categorii de băuturi în portofoliu și a fost consolidată poziția de lider al industriei băuturilor din România.

„Romania este o țară pe care o voi prețui și care va rămâne mereu aproape de inima mea, prin  peisajele spectaculoase, precum cele din Țara Dornelor sau Transfăgărășan, dar, cel mai mult, prin oameni, pe care îi iubesc – colegii mei excepționali, calzi și hotărâți sau mulți alți români pe care i-am întâlnit, mereu cu zâmbetul pe buze și cu o energie bună. Business-ul nostru din România a crescut semnificativ trei ani la rând – acesta este rezultatul spiritului nostru inovator, al energiei noastre, precum și punerii cerintelor clienților și consumatorilor pe primul loc. Sunt foarte mândru de cele realizate și vreau să profit de această ocazie pentru a-mi arăta recunoștința și admirația sinceră pentru întreaga mea echipă din România”, a declarat Jaak Mikkel.

Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, cu vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă și are operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.