Clujenii de la Marty Restaurants vin în București

Cristina Dobreanu 22/03/2018 | 12:53 Ştiri
Clujenii de la Marty Restaurants vin în București

Marty Restaurants, cel mai mare lanț de restaurante din Cluj-Napoca, al cărui proprietar este Marcelus Suciu, va deschide, din aprilie, primul restaurant din București, în centrul comercial Sun Plaza.

Dezvoltatorul imobiliar S Immo a finalizat procesul de reconfigurare a centrului comercial Sun Plaza din sudul Capitalei, prin care 9.000 de metri pătrați din suprafața mallului au fost renovați, iar alți 11.000 de metri pătrați au fost construiți într-o aripă nouă.

Sun Plaza a fost inaugurat în 2010, iar, în 2016, S Immo a demarat procesul de reconfigurare a centrului comercial, în urma unei investiții de circa 30 de milioane de euro.

CITEȘTE ȘI: Salată à la Cluj: povestea extinderii internaționale a unui brand românesc de mâncare sănătoasă

Investiția în deschiderea primului restaurant Marty din București se ridică la circa o jumătate de milion de euro, iar planurile pentru București nu se opresc aici, a explicat, pentru NewMoney, Marcelus Suciu.

CITIȚI MAI MULTE DESPRE PLANURILE MARTY ÎN NUMĂRUL 37 AL REVISTEI NEWMONEY, DISPONIBIL PE PIAȚĂ DIN 2 APRILIE

Lanțul, fondat în 2000, a început extinderea pe plan local în 2004 și în prezent are șase restaurante în Cluj-Napoca, afaceri de 12 milioane de euro anul trecut și peste 600 de angajați.

CITEȘTE ȘI: Lanțul clujean de cafenele Narcoffee Roasters, afaceri de peste trei milioane de lei în primul an de la lansare

Prezența în retailul bucureștean nu îi este străină, căci lanțul de cafenele Narcoffee Roasters, pe care Marcelus Suciu l-a fondat alături de un alt clujean, Dan Isai, fondatorul SaladBox, a deschis prima cafenea din București, în centrul comercial AFI Cotroceni, în urma unei investiții de 500.000 de euro. Narcoffee, lansat în urmă cu un an, în Cluj-Napoca, a ajuns la afaceri de peste 650.000 de euro anul trecut și patru unități (două în Cluj-Napoca, una în București și o franciză în Praga, Republica Cehă).

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.