Cellini lansează un nou brand de bijuterii 

NewMoney 27/09/2021 | 12:51 Ştiri
Cellini lansează un nou brand de bijuterii 

După mai bine de 20 ani de experiență în comercializarea ceasurilor și bijuteriilor în România, Cellini adaugă în portofoliu un brand nou pe piața autohtonă – brandul elvețian de bijuterii exclusiviste Henri Maillardet.

Inspirat de inventatorul și artistul elvețian Henri Maillardet, autor al primelor mecanisme automatone din istorie ce au deschis calea către robotica modernă, brandul își propune să seteze un nou nivel în domeniul creației de bijuterii.

Sub sloganul Return to Exclusivity, Henri Maillardet aduce pe piața din România colecții de Design Jewellery și High Jewellery. Bijuteriile sunt lucrate manual în aur alb, galben și roz de 18K și decorate cu diamante, safire, rubine, smaralde și tanzanite.

“Am acordat întotdeauna o atenție deosebită selecției de branduri din portofoliu, lucru care se traduce astăzi, pe segmentul de bijuterii, într-o colecție amplă care reflectă exigențele clienților noștri. Brandul Henri Maillardet atrage atenția prin valorile deosebite și perspectiva avangardistă asupra creației de bijuterii”, declară Dragoș Nicolae, General Manager Cellini Group.

Henri Maillardet (1745 – 1830), artistul elvețian de avangardă care a inspirat brandul, a stabilit un nou nivel de așteptări în secolul al XVIII-lea în mecanică, orologerie și artă. Inventator al superbelor automatoane – primele mecanisme care deschideau calea roboticii moderne – Henri Maillardet este cel care a construit The Juvenile Artist.