Cel mai mare retailer de fashion din online anunță reduceri de până la 90% de Black Friday. Vezi când dă startul!

NewMoney 12/11/2018 | 16:43 Ştiri
Cel mai mare retailer de fashion din online anunță reduceri de până la 90% de Black Friday. Vezi când dă startul!

Peste 1,5 milioane de produse pregătite pentru Vinerea Neagră și reduceri între 50% și 90% pentru magazinul online Fashion Days. Când va fi dat startul? Săptămâna aceasta, pe 15 noiembrie, seara.

Potrivit datelor companiei, stocul de produse din acest an este cu 50% mai mare decât cel de anul trecut, în aceeași perioadă. „Black Friday crește de la ediție la ediție și noi odată cu el. Anul acesta am pregătit cea mai mare ofertă de până acum. În premieră, de acest Black Friday, clienții vor putea returna orice comandă la Oficiile Poștale de pe întreg teritoriul țării și în showroom-urile eMAG, unde își vor primi banii pe loc”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Anul trecut, de Black Friday, compania a vândut de 26,2 milioane de lei (fără TVA), în creştere cu 50% faţă de ediţia din 2016.

Printre brandurile pe care le-au anunțat de această dată (peste 400 în total), se numără și Guess, Desigual, Geox, Diesel, Pepe Jeans, Levi’s, Michael Kors, Love Moschino, Emporio Armani.

„Peste 60% dintre comenzi vin de pe un dispozitiv mobil, cu câteva ore înainte de miezul nopții”, continuă Robert Berza. Potrivit acestuia, startul de Black Friday va fi notificat în seara de 15 noiembrie în aplicația Fashion Days, unde clienții pot începe cumpărăturile mai devreme, având astfel la dispoziție și toată noaptea de joi spre vineri.

De asemenea, pe lângă livrarea „tradițională”, prin curier, clienții pot opta pentru serviciul de livrare într-unul dintre cele peste 600 de Oficii Poștale sau oricare dintre showroom-urile eMAG. În plus, în cazul curierilor, clienții vor avea libertatea de a alege ziua și intervalul orar în care să le fie adus coletul, returul fiind gratuit.

Comerțul online se dezvoltă într-un ritm alert în România și va ajunge la 3,6 miliarde de euro în 2018 cu o creștere de 30% comparativ cu anul 2017, procent semnificativ mai mare față de media europeană.

„Comerțul online din România este pe un trend ascendent, însă legislația este învechită, fapt ce poate împiedica dezvoltarea acestuia în contextul global de astăzi. De aceea, este nevoie de actualizarea legislației existente dinaintea intrării României în Uniunea Europeană conform directivelor europene în vigoare, astfel încât să existe condiţii similare pentru comercianţii români şi cei internaţionali,” a declarat Florinel Chiș, director executiv al Asociației Române a Magazinelor Online și Chief Technology Advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).

Conform studiului Kantar Millward Brown, până în 2018, în România au fost înregistrați 8,28 milioane de e-shoppers, iar 38% dintre români au făcut cumpărături online cel puțin o dată, în ultimele 12 luni Acest procent este mai mare comparativ cu cel din alte țări europene precum Grecia (36%), Portugalia (36%), Italia (34%), Croația (29%) și Bulgaria (26%).