Ştiri

Ce strategie are Used Products pentru creșterea rețelei de magazine în următorii ani

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi şi pre-utilizate, își consolidează prezența pe piața românească și anunță un plan de expansiune care vizează mai multe deschideri de magazine în franciză, în următorii ani. Ținta companiei este să se extindă în orașele cu o populație de peste 50.000 locuitori.

”Preconizăm deschiderea a trei locații noi în următorii cinci ani, iar pe termen lung, ne așteptăm la peste zece aderări la franciza Used Products. Fiind un business pretabil și profitabil în orice parte a lumii, plănuim extinderea și pe plan internațional, vizând orașe din Regatul Unit și India”, declară Kun Norbert, Director de Franciză în cadrul companiei.

În prezent, la nivel de România, Used Products are trei magazine deschise în franciză: primul a fost lansat în 2018 la Cluj-Napoca, al doilea anul trecut, la Timișoara, iar al treilea în luna februarie 2022, la București. Această ultimă deschidere a marcat și intrarea companiei pe piața din Capitală, noua unitate fiind amplasată în zona Calea Moșilor, pe o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați, cea mai mare parte, de 80 de metri pătrați, fiind alocată pentru interacțiunea cu clienții. Investiția în acest caz a fost de circa 60.000 de euro, din care 25.000 de euro pentru stocul de produse importate din Olanda, iar restul pentru mobilier, echipamente și amenajarea magazinului conform ”Manualului de Brand” după care se ghidează compania.

”La doar patru luni după deschiderea magazinului din Timișoara, l-am inaugurat și pe cel din București. Al treilea shop din rețeaua nostră de francize are două încăperi, prima fiind zona de showroom, unde potențialii clienți au posibilitatea să consulte diversitatea de produse puse în vânzare. Delimitată de showroom, se află zona de achiziții, destinată celor care doresc să vândă produse. Fluxul persoanelor care trec pragul magazinului crește de la o zi la alta, media la momentul actual fiind de aproximativ 50 de persoane pe zi, pentru următoarele două luni fiind estimată o dublare a acestui număr”, adaugă Kun Norbert.

Acesta mizează pe vânzări de 250.000 de euro pentru noul magazin din Capitală, pentru anul în curs, în prezent stocul de produse depășind 1.800, din categorii precum: telefoane mobile, laptopuri, tablete, console de gaming, aparate foto și video, televizoare, echipamente audio, etc. De altfel, la modul general, categoriile de produse comercializate în magazinele fizice se regăsesc listate și în platforma proprie a companiei, personalizată pentru România – www.usedproducts.ro.

Franciza Used Products este activă pe piața din Europa din 1997, cu peste 50 de magazine deschise în țări precum Olanda, Belgia, Germania și, din 2018, și în România. Conceptul promovat a devenit, în ultimii ani, tot mai accesat de investitorii care militează pentru refolosirea produselor aflate în stare perfectă de funcționare și pentru reciclare, contribuind astfel la protejarea mediului înconjurător.

În 2021, filiala locală a retailerului olandez a înregistrat o cifră de afaceri de 823.000 de euro (cumulat cu magazinul din Timișoara, deschis în ultimele trei luni ale anului trecut), cu perspectiva unei creșteri accelerate în următorii ani, mai ales că România este considerată o țară ”cu viitor” pentru un astfel de business, pornind de la ideea că numărul competitorilor direcți este, încă, foarte redus.

Andrei Dumitru

Recent Posts

Noi obligaţii pentru transportatorii rutieri. Ce prevede Ghidul privind Sistemul national e-Transport

Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…

o zi ago

Se extind parcurile eoliene din România. Aviz al Ministerul Mediului pentru 81 de turbine

Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…

o zi ago

ANRE explică de ce este obligatorie montarea contoarelor de măsurare a energiei electrice la prosumatori

Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…

o zi ago

Adrian Câciu: Valoarea investiţiilor publice a crescut cu 70% în primul trimestru din 2024

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…

o zi ago

Deficitul bugetar a crescut la 2,06% din PIB în primele trei luni ale anului

Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…

o zi ago

Câți bani cheltuie românii pentru masa de Paște – Sondaj

Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…

2 zile ago

Acest website folosește cookies