Ce soluție propune Telekom pentru a reintroduce canalele Discovery în grilă

NewMoney 10/01/2020 | 14:17 Ştiri
Ce soluție propune Telekom pentru a reintroduce canalele Discovery în grilă

Telekom Romania a anunţat, vineri, că a transmis o scrisoare deschisă către Victoria Davies, SVP Country Manager Discovery Networks CEE, Mediterranean and Central Asia, prin care propune soluţia de a reintroduce canalele TV ale reţelei în grila de programe.

În decembrie 2019, Telekom România a anunţat că elimină din pachetele TVM şi TVL posturile Animal Planet, Discovery, Eurosport şi Food Network, între altele, şi introduce Euronews, National Geographic, Docubox, Viasat, Travel XP, Look Sport 2 şi Look Sport 3. Decizia, au spus reprezentanţii, a fost luată în urma feedback-ului primit de la clienţi, a analizei periodice a tendinţelor în vizionarea canalelor şi a rezultatelor unui sondaj realizat în noiembrie 2019 pe un eşantion reprezentativ de 800 de respondenţi din rândul clienţilor săi.

Vineri, Telekom a anunţat că a transmis o soluţie pentru reintroducerea canalelor Discovery.

”Având în vedere poziţia relevantă ocupată de Telekom pe piaţa de comunicaţii din România, şi luând în considerare minoritatea pasionată reprezentată de clienţii care urmăresc aceste canale TV şi care şi-au exprimat dorinţa de a continua să le urmărească, compania Telekom Romania este deschisă concilierii depline cu Discovery Networks”, se arată în scrisoare.

Telekom România propune o extra-opțiune pentru canalele Discovery

Astfel, Telekom Romania invită Discovery la discuţii privind crearea unei extra-opţiuni sau a unui pachet suplimentar Discovery-Eurosport, pentru care fiecare client poate opta.

”De asemenea, Telekom Romania anunţă public faptul că tarifele pe care Discovery le va aplica pentru această extra-opţiune sau pentru pachetul suplimentar nu vor genera niciun profit sau comision tehnic pentru companie – ceea ce înseamnă că Telekom nu va adăuga nicio marjă la aceste tarife. Astfel, fiecare leu rezultat din acest tarif va merge direct către Discovery”, se arată în comunicat.

Telekom a subliniat că acesta este un apel public pentru a ajunge la o înţelegere în beneficiul deplin al clienţilor şi al tuturor românilor ”expuşi accidental la campania publică injustă a Discovery”, prin care compania ar fi învinuit în mod eronat Telekom Romania, fără ”a-şi asuma partea de responsabilitate” pentru rezultatul negocierilor.

În urmă cu câteva zile, pe pagina de Facebook a News.ro, Telekom România răspundea unor comentarii legat de eliminarea posturilor din grilă: ”Telekom Romania a purtat numeroase negocieri cu Discovery în încercarea de a ajunge la un acord de retransmisie. Condiţiile financiare impuse de Discovery au făcut imposibil să ajungem la acest acord, astfel încât canale precum Eurosport 1, Eurosport 2, Discovery Channel, TLC şi Travel Channel vor fi eliminate din grila Telekom. Regretăm această situaţie şi dorim să îi asigurăm pe clienţii noştri că noile canale incluse în grilele Telekom, prin varietatea conţinutului, acoperă nevoia telespectatorilor de a urmări noi show-uri şi documentare, programe de lifestyle, competiţii sportive îndrăgite, filme şi ştiri despre viaţa socială, politică, economică şi culturală din Europa”.

Discovery a anunțat că ieșirea din rețeaua Telekom ține de „refuzul Telekom de a continua parteneriatul”.

„Începând cu 1 ianuarie 2020, canalele Eurosport nu mai sunt disponibile în rețelele Telekom și NextGen, din cauza refuzului Telekom de a continua parteneriatul cu noi. Pentru a le putea urmări din nou, vă rugăm să le solicitați operatorului Telekom, prin apel la Serviciul Relații Clienți (021.404.1234 / 0766.12.1234) sau pe canalele oficiale de comunicare ale acestuia”, este mesajul standard apărut la finalul articolelor de pe site-ul Eurosport.