Ce rețetă aplică un brand brașovean de gadgeturi în lupta cu giganții străini

Andreea Neferu 29/12/2016 | 17:24 Digital
Ce rețetă aplică un brand brașovean de gadgeturi în lupta cu giganții străini

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Allview, brandul brașovean de gadgeturi care a reușit în doar câțiva ani să se bată umăr la umăr cu greii teh­no­­lo­­giei, a mizat pe unul dintre criteriile-cheie în decizia de achiziție a con­sumatorului român prețul. Dar cât de important este prețul într-un domeniu în care se spune că durata de viață a produselor este mai scurtă decât cea a bananelor de pe raft?

Trei milioane – acesta este nu­mărul de clienți care au cumpărat de-a lungul anilor produsele din portofoliul Visual Fan, companie fondată în ora­­șul de sub Tâmpa în urmă cu mai bine de un deceniu și care comercia­li­zează brandul Allview. Privind retros­pectiv, bra­­șo­­venii au profitat de fiecare „val“ al gadgeturilor, fie că a fost vorba de mo­­­­bile dualsim, tablete sau smartphone-uri, asigurându-și un boom al busi­ne­­ssului.

Acum, când piața de telefoane inte­­li­­gente, principalul generator de venituri al Visual Fan, pare că își mai tem­pe­­­­rează avântul, compania vrea să ata­­ce un nou segment al pieței de teh­­­no­­­lo­gi­­e, cel de smart home.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.