Ce produse au adus cele mai mari creșteri de vânzări din grupul Agricola în acest an

Gabriel Bucur 25/04/2017 | 13:41 Ştiri
Ce produse au adus cele mai mari creșteri de vânzări din grupul Agricola în acest an

Grupul de firme Agricola a înregistrat, după primele trei luni ale acestui an, o creștere a cifrei de afaceri de 2% față de aceeași perioadă din 2016, până la aproape 150 de milioane de lei, după ce a ieșit din două din fostele sale companii, Suinprod Siret și GA-Nutriție Animală.

În cazul companiei Agricola Internațional, cifra de afaceri atinge, după trei luni, circa 95,3 milioane de lei, la același nivel ca anul trecut. Aici, vânzările de carne de pasăre s-au menținut la 10.900 de tone.

Cifra de afaceri a companiei Salbac a crescut în primul trimestru cu 12%, până la 25,3 milioane de lei, în condițiile în care au crescut tot cu 12% vânzările atât la grupa salamurilor crud-uscate, cât și la preparatele fiert-afumate.

Semipreparatele și produsele de tip ready-meal obținute la fabrica Europrod au înregistrat în primul trimestru o creștere a cifrei de afaceri de 22%, până la 9,1 milioane de lei.

Ouăle pentru consum produse la Avicola Lumina-Constanța au produs o creștere a cifrei de afaceri a companiei de 26%, până la 9,7 milioane de lei, în primele trei luni ale anului, timp în care s-au vândut peste 16,2 milioane de ouă.

Compania Agricola Magazine SRL a înregistrat în primul trimestru o cifră de afaceri de 5,9 milioane de lei, în scădere cu 12%, iar rețeaua de magazine s-a diminuat cu 3 unități și a ajuns la 32 magazine.

Grupul de firme Agricola a înregistrat în 2016 o cifră totală de afaceri de 677 de milioane de lei (150,7 milioane de euro), cu 3% mai mare decât cea înregistrată anul precedent când a raportat un rulaj de 657,3 de milioane de lei (147,8 milioane de euro).

„Pentru 2017 ne propunem să ducem mai departe cele două produse etalon ale companiei: Salamul de Sibiu și Puiul Fericit. Anticipez că vom menține trendul de creștere, per ansamblu, cu o rată estimată la 5% față de 2016. În acest an, bugetul de investiții la nivelul Grupului este de aproximativ 6 milioane de euro și vizează business-urile carne pasăre, semipreparate și mezeluri”, a precizat Grigore Horoi, președintele Agricola.

 


FOTO: Agricola

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.