Ce companii au fost selectate de PepsiCo pentru primul program incubator din Europa

Gabriel Bucur 19/06/2017 | 13:13 Ştiri
Ce companii au fost selectate de PepsiCo pentru primul program incubator din Europa

Compania americană PepsiCo a selectat opt branduri de nutriţie, sănătate şi wellness care vor fi incluse în primul program incubator din Europa, dezvoltat în colaborare cu specialiștii companiei, pentru a susţine antreprenorii din industria alimentelor și băuturilor. Totodată, cele opt companii au șansa de a câștiga un premiu suplimentar de 100.000 de euro.

În cadrul programului, denumit „PepsiCo Nutrition Greenhouse”, fiecare din cele opt companii finaliste primește o bursă de 25.000 euro şi, timp de șase luni, este ajutată de un expert PepsiCo să-şi atingă potenţialul maxim. PepsiCo a generat peste 63 de miliarde dolari venit net în 2016, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Totodată, portofoliul PepsiCo este conține, printre altele, 22 de branduri ce generează fiecare peste un miliard de dolari în vânzări de retail anuale.

Cele opt companii selectate și specializările lor, care concurează pentru marele premiu de 100.000 de euro, sunt:

  • Divingmar (Malaga, Spania) – Proteine de sporire a aromei, bogate în aminoacizi, realizate din kombu, o varietate de algă comestibilă.
  • Erbology (London, UK) – Specializată în alimente integrale organice realizate din plante viguroase, atent selecționate pentru a se completa reciproc. Printre ingredinte se află anghinarea de Ierusalim, ambalată cu fibre probiotice, cătina de mare bogată în grăsimi omega-7 și amaranth bogat în proteine de înaltă calitate.
  • Fit Kitchen (Londra, Marea Britanie) – Semipreparate pentru microunde, bogate în proteine şi fibre, realizate de nutriţionişti pentru a oferi diverse opţiuni de preparate cu un conţinut redus de carbohidraţi şi care au sub 300 de calorii.
  • Frecious (Geneva, Elveţia) – Produse din fructe şi legume, gata de consumat și realizate într-un mod sustenabil, care pot fi consumate cu pâine sau biscuiţi, în salate sau în preparate cu cereale, ouă, peşte sau carne.
  • JIMINI’S (Montreuil, Franţa) – Snacks-uri nutritive făcute din insecte comestibile crescute în Europa pentru a asigura o anumită calitate şi trasabilitate, dar şi pentru a reduce impactul asupra mediului înconjurător.
  • Nature On Tap Ltd / TAPPED Birch Water(Londra, Marea Britanie) – Realizat din lichidul revigorant care se află în interiorul copacilor de mesteacăn. Acest produs este inspirat de tradiţii nordice, vechi de secole, fiind plin de nutrienţi, minerale şi reprezintând o sursă naturală de mangan, un benefic antioxidant.
  • No Fairytales (Amsterdam, Olanda) – Wrap-uri diferite de tortilla, realizate din morcovi şi sfeclă, care conţin 45% legume şi beneficiază de un conţinut ridicat de fibre şi puţine calorii.
  • Your Superfoods (Berlin, Germania) – Produsele mixte Superfood oferă un plus de susbtanțe hrănitoare smoothie-urilor, sucurilor, iaurtului, müsli-ului şi snacks-urilor. Alcătuite din ingrediente integrale, cu conţinut ridicat de proteine, provenite din toată lumea, acestea oferă mai multă energie, imunitate, antioxidanţi şi proteine.

Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a încuraja inovațiile şi de a colabora cu antreprenori şi specialiști care contribuie la modelarea industriei de alimente şi băuturi.

„Programul nostru, Nutrition Greenhouse, va crea un spaţiu de colaborare pentru opt companii vizionare din această industrie și aşteptăm cu nerăbdare să valorificăm entuziasmul şi determinarea comună de a genera o creştere rapidă și sustenabilă pentru produsele nutritive”, a declarant Juan Ignacio Amar, vicepreședintele departamentului de Nutriție PepsiCo din Europa de Vest și Africa Subsahariană.

Lansat în martie 2017, programul PepsiCo Nutrition Greenhouse se adresează companiilor de alimente și băuturi cu vânzări de cel mult două milioane de euro, care vizează consumatorii din Europa. Cele opt finaliste au fost selectate pe baza calităţii produselor și brandului, a preocupării lor pentru sănătatea consumatorului, a modelului de business scalabil şi a unicității pe piaţă.

 


FOTO: PepsiCo

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.