Ce cifre de afaceri vor genera anul acesta businessurile cu mâncare sănătoasă

„Viaţa este ca o cutie cu bomboane de ciocolată“, spunea Forrest Gump. Sau ca o cutie cu mâncare sănătoasă, l-ar putea parafraza cei trei fondatori ai LifeBox, platforma online care la niciun an și jumătate de la lansare așteaptă vânzări de două milioane de euro.
Acest articol a apărut în numărul 49 (24 septembrie – 7 octombrie) al revistei NewMoney
LifeBox a ajuns în România pe filieră poloneză, printr-unul dintre cei trei asociați, Lukasz Kuzniar. Consultant pentru piața de restaurante în Polonia și fost director de dezvoltare al lanțului de pizzerii Gusto Dominium, el a fost cel care le-a prezentat ideea celorlalți doi viitori asociați români, Florin Scarlat, cu care de altfel lucrase în cadrul Gusto Dominium, și Radu Bălăceanu, directorul general al Foodpanda Delivery. „Lukasz (Kuzniar, n.r.) mi-a prezentat acum câțiva ani de zile conceptul, era un trend bun în Polonia. L-am urmărit și am analizat piața din România și am văzut că lipsește partea aceasta de healthy food delivery“, spune Florin Scarlat, unul dintre cei trei fondatori ai businessului LifeBox.
Concret, LifeBox este o platformă online care le propune celor care vor să mănânce sănătos patru variante de meniu pentru mesele principale ale zilei (Optim – care cuprinde toate tipurile de alimente, Vegan, Veggie+Fish și Sport – care se diferențiază de celelalte trei prin faptul că este conceput pentru patru mese), la care se adaugă și două gustări, care pot fi optimizate în funcție de numărul de calorii – pornind de la 1.200 până la 2.500 și chiar 3.000 de calorii.
Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.