Ce cifre de afaceri vor genera anul acesta businessurile cu mâncare sănătoasă

Cristina Dobreanu 01/10/2018 | 13:22 Oameni
Ce cifre de afaceri vor genera anul acesta businessurile cu mâncare sănătoasă

Viaţa este ca o cutie cu bomboane de ciocolată“, spunea Forrest Gump. Sau ca o cutie cu mâncare sănătoasă, l-ar putea parafraza cei trei fondatori ai LifeBox, platforma online care la niciun an și jumătate de la lansare aș­teaptă vânzări de două milioane de euro.

Acest articol a apărut în numărul 49 (24 septembrie – 7 octombrie) al revistei NewMoney

LifeBox a ajuns în România pe filieră poloneză, printr-unul dintre cei trei aso­ciați, Lukasz Kuzniar. Consultant pentru piața de restaurante în Polonia și fost director de dezvoltare al lanțului de pizzerii Gusto Dominium, el a fost cel care le-a prezentat ideea celorlalți doi viitori asociați români, Florin Scarlat, cu care de altfel lucrase în cadrul Gusto Dominium, și Radu Bălăceanu, di­rectorul general al Foodpanda Deli­very. „Lukasz (Kuzniar, n.r.) mi-a pre­zentat acum câțiva ani de zile con­ceptul, era un trend bun în Polonia. L-am urmărit și am analizat piața din România și am văzut că lipsește partea aceasta de healthy food delivery“, spune Florin Scarlat, unul dintre cei trei fondatori ai businessului LifeBox.

Concret, LifeBox este o platformă online care le propune celor care vor să mănânce sănătos patru variante de meniu pentru mesele principale ale zilei (Optim – care cuprinde toate tipurile de alimente, Vegan, Veggie+Fish și Sport – care se diferențiază de celelalte trei prin faptul că este conceput pentru patru mese), la care se adaugă și două gustări, care pot fi optimizate în funcție de numărul de calorii – pornind de la 1.200 până la 2.500 și chiar 3.000 de calorii.

Articol vizibil în întregime doar pe bază de abonament.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.
← Close