UPDATE: Câte mii de like-uri a pierdut Iohannis pe Facebook, după 12 ore de la desemnarea Vioricăi Dăncilă ca premier

Florel Manu 17/01/2018 | 19:35 Ştiri
UPDATE: Câte mii de like-uri a pierdut Iohannis pe Facebook, după 12 ore de la desemnarea Vioricăi Dăncilă ca premier

Președintele Klaus Iohannis a pierdut aproape 500 de susținători pe Facebook, în doar jumătate de oră de la desemnarea Vioricăi Dăncilă ca premier.

În jurul orei 17.30, când a început discursul televizat de la Palatul Cotroceni, Klaus Iohannis avea circa 1.816.000 de persoane care îl apreciau. La ora 18.00 numărul like-urilor a scăzut la 1.815.510. Evoluția unlike-urilor a fost una galopantă. În primele 5 minute de la decizia de a o desemna pe Viorica Dăncilă premier, președintele a pierdut în jur de 60 de like-uri. A urmat o pierdere de câțiva zeci de susținători pe minut. La o oră de la desemnarea Vioricăi Dăncilă, numărul like-urilor pierdute de Iohannis depășise 800.

Președintele Iohannis a mai trecut printr-o astfel de perioadă în care a pierdut din susținători. În februarie 2016, șeful statului a rămas fără 30.000 de susținători în mai puțin de trei zile după ce a afirmat că recuperarea prejudiciilor aduse statului de către Dan Voiculescu este un „banal motiv administrativ”. El a mai completat că acțiunea ANAF de recuperare a prejudiciilor a fost una „heirupistă, dacă nu discutabilă”. Atunci, Iohannis avea circa 1.700.000 de susținători, înainte de a face această declarație.

UPDATE

La 19.30, la două ore de la anunțul legat de desemnarea Vioricăi Dăncilă ca șef al Guvernului, Klaus Iohannis a pierdut circa 1.270 de susținători.

UPDATE

La ora 7.45, pe 18 ianuarie, la puțin peste 12 ore de la desemnarea Vioricăi Dăncilă ca premier, președintele Klaus Iohannis avea cu 3.787 mai puțini susținători față de ziua precedentă, înainte de a face anunțul televizat.

 


FOTO: Mediafax

Cu o experiență de peste 20 de ani în presa românească, Florel Manu a debutat la Radio PRO FM, după care și-a continuat activitatea la mai multe trusturi media precum PRO TV, Antena1 și Antena3, Adevărul, The Money Channel. Acoperă domeniile retail, real estate și turism.