Care sunt cele mai urmărite seriale Netflix în România

Andreea Neferu 23/05/2017 | 15:18 Ştiri
Care sunt cele mai urmărite seriale Netflix în România

Netflix, platformă de streaming video specializată în difuzarea de filme și seriale, a lansat astăzi interfața de utilizare pentru România, alături de subtitrări și dublaje în limba română.

„Europa este una dintre piețele cu cea mai mare rată de creștere. Avem multe de învățat din țări precum România. Încă suntem în creștere (Netflix a intrat pe piața locală la începutul anului trecut – n.red.), dar odată cu introducerea dublajelor și subtitrărilor în limba română, sperăm să creștem”, a spus Jonathan Friedland, chief communications officer în cadrul Netflix.

El nu a precizat câți abonați are Netflix în prezent în România.

Cele mai urmărite seriale de pe platforma Netflix în România sunt Orange Is the New Black, Narcos, House of Cards, Stranger Things și 13 Reasons Why.

Începând de astăzi, circa 80% din titlurile disponibile pe Netflix au subtitrări în limba română, iar reprezentanții companiei vor să crească numărul de filme, seriale sau documentare care au această opțiune.

Netflix produce și seriale sau filme special pentru anumite piețe, iar România ar putea să se numere printre acestea pe viitor. ”Ne gândim și la producția de conținut în România. Vă dau un exemplu: am distribuit primul film regizat de Cristian Mungiu (4 Luni, 3 Săptămâni și 2 Zile – n.red.) în Statele Unite și a fost de succes”, a mai spus Friedland.

Netflix este cea mai mare rețea de televiziune online din lume, cu peste 100 de milioane de abonați din peste 190 de țări, care vizionează zilnic peste 125 de milioane de ore de seriale și filme, inclusiv seriale originale, documentare și lungmetraje.


FOTO: Netflix

A debutat în presa scrisă în urmă cu opt ani. În 2013, a absolvit cursurile programului de pregătire intensivă în jurnalism „Economic and Political Reporting from Southeast Europe”, organizat la Londra și la Berlin de agenția de presă Reuters, iar în 2015 a participat la cursurile școlii de vară Online and Multimedia Journalism, organizată de Deutsche Journalistenschule la Munchen. În 2013, a câștigat premiul „Florin Petria” pentru jurnalism economic, iar în 2015 a fost unul dintre laureații concursului Tânărul Jurnalist al Anului, secțiunea Economie. Anterior, Andreea a lucrat la Ziarul Financiar. În prezent, la NewMoney, Andreea acoperă din punct de vedere editorial domeniile construcții și imobiliare.