La final de 2023, Uber face retrospectiva lucrurilor apreciate de pasageri, de la locații populare la produsele Uber preferate.
Orașele cele mai căutate din Europa care s-au remarcat printr-o creștere sunt Dijon în Franța, cu o creștere a curselor de 1072%, Valencia, Spania cu o creștere a curselor de 444% sau Florența, Italia cu o creștere de 243%. Călătoriile internaționale au urmat un model sezonier familiar, atingând vârfurile în iunie și septembrie, în timp ce turiștii ce caută zăpadă au ales Finlanda, Austria și Germania, între noiembrie și Decembrie.
Cele mai generoase orașe din 2023 s-au dovedit a fi Zug, Elveția cu o medie a bacșișului de 3.68$, urmat îndeaproape de Florența, Italia cu 3.67$ și Mallorca, Spania cu 3.57$. Dacă ne uităm la cele mai mari ratinguri oferite, Tenerife a fost orașul în care media notelor acordate șoferilor care conduc cu Uber a fost 4.98, iar în Rovaniemi, casa lui Moș Crăciun în Finlanda, ratingurile au atins chiar o medie de 4.99.
Aproape sau departe de casă, Uber rămâne o opțiune populară.
Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…
Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…
Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…
Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…
Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…
Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…
Acest website folosește cookies