Burger King România a deschis un nou restaurant

Andrei Dumitru 27/04/2020 | 14:50 Ştiri
Burger King România a deschis un nou restaurant

Într-un context cu totul nou, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a deschis un nou restaurant sâmbătă, 25 aprilie, pentru a fi și mai aproape de clienții săi. Restaurantul se află în zona Piața Universității și este deschis, deocamdată, doar pentru serviciile de tip food delivery, extinzând astfel aria de livrare.

Din dorința de a ajunge la cât mai mulți bucureșteni, Burger King își continuă planul de expansiune și dă startul operațiunilor în primul său restaurant stradal prin intermediul serviciilor de livrare. Opțiunea delivery este disponibilă în București alături de partenerii companiei – Glovo, Uber Eats și Takeaway.com. Atât restaurantul nou deschis în zona Universitate, cât și cel din incinta Mega Mall vor putea susține toate comenzile venite din partea clienților în intervalul orar 09:00 – 22:00.

„Suntem încântați că am reușit să dăm startul operațiunilor în primul nostru restaurant aflat într-un spațiu central. Acum, mai mult ca niciodată, vom fi alături de clienții noștri și le vom oferi un serviciu adaptat perioadei care ne încearcă pe toți. Din dorința de a-i ști în siguranță, vom extinde zona de livrare și le punem la dispoziție aceeași burgeri cu gust autentic cu care sunt obișnuiți. Chiar și în această perioadă grea, am avut satisfacția și mulțumirea de a vedea numărul impresionant de clienți doritori să încerce produsele noastre. Dorim să ne ridicăm la nivelul așteptărilor acestora și să le furnizăm cele mai bune experiențe, în orice împrejurare”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest.

Zonele de livrare Burger King

Zonele de livrare din București acoperite în prezent de Burger King sunt zona centrală și cartierele Berceni & Militari.

Noul restaurant Burger King din București se află pe Bulevardul Regina Elisabeta, nr. 2 și a recrutat o echipă de 40 de experți în burgeri pregătiți pe grătar. Mai mult, compania a luat toate măsurile de siguranță și igienă necesară pentru pregătirea comenzilor. De la dispunerea de recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.

Burger King a pregătit și o ofertă specială pentru comenzile online: Meniul #stayhome – un meniu complet pentru trei persoane, la un preț promoțional și care este disponibil în variantele vită (include un Big King, un Double Cheeseburger, 6 Onion Rings, 6 Chili Cheese Nuggets) și pui (include un Chicken Royale, 6 Chicken Nuggets cu 1 sos, 4 Camembert Bites) alături de o porție de Cartofi prăjiți XXL și 2 x Pepsi 0.5l.

AmRest Holdings, SE este unul dintre cei mai mari operatori de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează rețeaua de cafenele Starbucks și, începând de anul acesta, lanțul de restaurant Burger King. Înființat în 1954, BURGER KING® este unul dintre cele mai mari lanțuri de restaurante cu servire rapidă din lume.