British Airways investighează furtul datelor personale şi financiare ale unor clienţi care au efectuat 380.000 de plăţi cu cardul pe site-ul şi aplicaţia mobilă a companiei, potrivit unui anunţ al companiei mamă a operatorului aerian, International Airlines Group (AIG), transmite Reuters, citat de News.ro.
Compromiterea datelor a avut loc în perioada 21 august – 5 septembrie, a anunţat AIG.
Grupul a precizat că datele furate nu includ detalii referitoare la călătorie sau paşaport.
Operatorul aerian a lansat o investigaţie şi a comunicat cu clienţii afectaţi. Totodată, au fost informate poliţia şi alte autorităţi relevante pentru acest caz.
Compromiterea dateloe a fost rezolvată, iar site-ul British Airways funcţionează normal, a precizat IAG.
FOTO: Mediafax
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies