Brandul american de produse cosmetice premium Kiehl’s deschide primul magazin în afara Bucureștiului

Cristina Dobreanu 15/05/2017 | 17:02 Ştiri
Brandul american de produse cosmetice premium Kiehl’s deschide primul magazin în afara Bucureștiului

Kiehl’s, farmacia și compania creatoare de produse de calitate superioară de îngrijire a pielii și a părului din New York, s-a extins cu un nou magazin la Cluj, în cadrul Iulius Mall.  Acesta este prima unitate deschisă în afara Bucureștiului.

Următoarea deschidere a brandului american va fi în ansamblul Palas Iași, primul proiect de tip mixed-use din portofoliul companiei Iulius.

Brandul Kiehl’s are la bază o moștenire de peste 165 de ani în cercetarea ingredientelor și testarea formulelor, oferind clienților produse profesionale de o calitate superioară pentru îngrijirea pielii și a părului. Clienții găsesc în magazinul Kiehl’s din Iulius Mall Cluj creme, seruri și măști pentru față, unghii, corp și păr, destinate atât doamnelor și domnișoarelor, cât și domnilor. Obiectivul Kiehl’s este de a oferi consiliere clienților într-un mediu atent, educațional, pentru a le pune la dispoziție produsele de îngrijire a pielii testate și confirmate, realizate din ingrediente naturale, cu proprietăți multiple și beneficii în remediul unor afecțiuni.

Magazinul Kiehl’s din Iulius Mall Cluj își întâmpină clienții cu o estetică aparte, similară  farmaciilor de tip colonial, în care sunt prezente elemente ce fac referire la rădăcinile new-yorkeze ale companiei. Fiecare specialist al pielii Kiehl’s cunoaște în detaliu tehnicile serviciilor companiei și a fost instruit nu doar cu privire la ingredientele din formule, ci deține cunoștințele pentru a prescrie tratamente specifice și rutine de îngrijire.

Compania Iulius a dezvoltat reţeaua naţională Iulius Mall, din care fac parte patru mall-uri, situate în cele mai mari oraşe din România (Iaşi, Suceava, Cluj-Napoca şi Timişoara), precum și primul ansamblu multifuncțional de pe plan local, Palas Iași. În prezent, compania derulează lucrări de construcţie la Openville Timișoara, cel de-al doilea proiect de tip mixed-use din portofoliu şi o investiție în valoare de 220 milioane de euro.

Inaugurat în anul 2007, Iulius Mall Cluj cuprinde peste 240 de magazine cu branduri internaţionale şi naţionale, hypermarket Auchan, cinematograf multiplex Cinema City cu zece săli, food court, o parcare subterană şi supraterană cu o capacitate de peste 2.000 de locuri şi alte destinaţii de relaxare. În proximitatea mall-ului, compania a amenajat Iulius Parc, un spațiu verde cu o suprafață de 30.000 metri pătrați.

Cristina Dobreanu a debutat în presa scrisă acum 12 ani, la România liberă. Apoi a scris la revistele de business și after business Income Magazine și Forbes România, și la portalul de business Profit.ro. A participat, în 2010, la proiectul “Study and information Programme for Young Journalists from South East Europe”, (Berlin, Germania), realizat de Konrad Adenauer Stiftung. Este specializată pe politică externă și macroeconomie, dar acoperă din punct de vedere editorial subiecte legate de lumea antreprenorială.