Ştiri

Bolt Market încheie primul an de activitate cu 40.000 de clienți

Bolt Market – serviciul rapid de livrare a produselor alimentare și non-alimentare – încheie primul an de activitate în România cu peste 40.000 de clienţi care au folosit serviciul, o reţea solidă de furnizori şi o acoperire optimă a oraşelor Bucureşti şi Cluj-Napoca, transmite compana.

Bolt Market oferă o gamă variată de produse, însumând peste 3000 de repere: de la fructe, legume, produse de panificaţie şi lactate la articole de gospodărie, produse pentru animale şi chiar jucării. Serviciul este disponibil în aplicaţia Bolt Food, care este parte din ecosistemul Bolt.

„Colaborăm în prezent cu aproximativ 80 de parteneri şi investim constant în extinderea relaţiilor cu aceştia. Mulţumită lor şi echipei noastre, am reuşit încă din primul an să transformăm Bolt Market într-un jucător important pe piaţa de e-commerce, iar modelul nostru de business devine din ce în ce mai atractiv pentru un număr şi mai mare de parteneri. În plus, extinderea gamei de articole pe care o oferim clienţilor noştri, împreună cu dezvoltările tehnice aduse în platformă au condus la o creştere a coşului mediu de cumpărături la 120 RON. Aceasta este o majorare importantă, având în vedere că încă activăm în zona de e-proximitate”, declară Eduard Nagy, Country Manager Bolt Market România.

În lunile următoare, Bolt Market va testa un nou serviciu de livrare mai flexibil şi convenabil pentru clienţi, va extinde şi mai mult gama de produse, precum şi structura microdepozitelor, cu scopul de a-şi atinge obiectivele de creştere pentru anul 2023. De asemenea, va implementa noi tehnologii pentru a optimiza experienţa utilizatorilor şi va evalua noi forme de parteneriate cu retaileri locali.

„Creşterile recente de costuri din lanţurile de aprovizionare locale şi internaţionale pun cu siguranţă presiune asupra preţurilor pe care le practicăm, dar reuşim să rămânem competitivi prin calitatea superioară a serviciilor pe care le oferim, precum timpul de livrare, acurateţea comenzilor şi suportul acordat clienţilor”, explică Eduard Nagy. „De asemenea, avem avantajul de a colabora îndeaproape cu divizia noastră de Product Management & Engineering, care are o echipă extinsă în București. Cu ajutorul lor, putem testa și implementa noi funcții și ne putem crește utilitatea pentru clienți.”

Pentru a folosi serviciul Bolt Market, utilizatorii trebuie să instaleze aplicaţia Bolt Food din App Store, Google Play sau HUAWEI AppGallery. Apoi, în categoria „Magazine”, aceştia aleg magazinul dorit din lista punctelor disponibile, plasează comanda online și confirmă adresa de livrare. Înainte de a confirma comanda, aplicația va afișa prețul și timpul estimat de livrare. Plățile se realizează online, prin card bancar.

Andrei Dumitru

Recent Posts

STUDIU. Comerţul online din România va crește în 2024 cu aproximativ 10%

Sectorul de e-commerce din România este evaluat la aproximativ 7 miliarde de euro pentru finalul…

2 zile ago

Ministerul Economiei crește plafonul finanțării nerambursabile în cadrul programului Start Up Nation

Ministrul Economiei, Ştefan Radu Oprea, a anunţat că programul Start Up Nation, va beneficia din…

2 zile ago

Consiliul Concurenței dă verdictul privind evoluţia sectorului bancar

Preşedintele Consiliului Concurenţei, Bogdan Chiriţoiu, a declarat vineri că rezultatele investigaţiei sectoriale privind sectorul bancar…

2 zile ago

Lazea (BNR): Cei care solicită noi facilităţi fiscale, salarii, ştiind bine că anul viitor va urma o corecţie, la ce se aşteaptă?

Adâncirea dezechilibrelor fiscale prin solicitarea de facilităţi ar putea avea la bază o speranţă deşartă…

2 zile ago

Meta Platforms, sub lupa anchetatorilor UE pentru conţinutul online

Compania Meta Platforms este vizată de o investigaţie majoră din partea Uniunii Europene legată de…

2 zile ago

Undă verde pentru referendumul de aderare a Republicii Moldova la UE

Parlamentul de la Chişinău a adoptat joi o hotărâre privind desfăşurarea referendumului privind aderarea Republicii…

2 zile ago

Acest website folosește cookies