Blugento aduce, în premieră la București, Meet Magento România

Andrei Dumitru 16/09/2019 | 15:33 Ştiri
Blugento aduce, în premieră la București, Meet Magento România

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de eCommerce bazate pe platforma Magento, organizează, în premieră, Meet Magento România 2019, cel mai mare eveniment de eCommerce din România pentru platforma Magento.

Evenimentul, aflat la a VI-a ediție, face parte din seria de conferințe de eCommerce Meet Magent, ce are loc anual, în 26 de țări.

Ediția din România a conferinței Meet Magento se va desfășura anul acesta pe 26 și 27 septembrie, la București, la Sheraton Bucharest Hotel. Până anul acesta, evenimentul avea loc în Cluj-Napoca. Conferințele Meet Magento oferă acces către comunitățile regionale din spatele industriei eCommerce, făcând legătura între comercianți, furnizori de servicii, lideri de opinie și dezvoltatori Magento din cadrul agențiilor specializate.

„Sunt încântat să fac parte din cea de-a șasea ediție a Meet Magento România, un eveniment care reunește ecosistemul Magento românesc. Echipa de la Blugento, care organizează acest eveniment, a alcătuit o agendă excelentă, ce acoperă cele mai interesante subiecte din jurul Magento și din sfera comerțului online în general”, spune Ben Marks (FOTO), Evangelist Magento în cadrul Adobe.

„Aducem în București cea mai mare conferință de eCommerce pentru platforma Magento, din dorința de a reuni într-un număr cât mai mare cei mai buni specialiști din eCommerce-ul românesc și împreună să găsim soluții la cele mai importante probleme ale industriei și să arătăm cât de simplu este acum să începi un businesss în online sau să îl extinzi pe cel existent”, spune Vlad Stănescu, CTO Blugento.

În cadrul evenimentului vor urca pe scenă 19 speakeri români și internaționali, care vor prezenta cele mai noi informații și tendințe din eCommerce și vor vorbi despre ecosistemul online, platforma Magento și online marketing, în contextul în care România este țara cu cea mai mare dezvoltare a pieței de eCommerce din Europa, înregistrând, în 2018, o creștere de aproape 30%.