Blue Air pune la dispoziția pasagerilor trei opțiuni în cazul anulării zborului

Andrei Dumitru 03/07/2020 | 15:07 Ştiri
Blue Air pune la dispoziția pasagerilor trei opțiuni în cazul anulării zborului

Începând cu 1 iulie, Blue Air a reluat zborurile regulate către un număr de 29 de destinații, doar jumătate față de numărul planificat în 2020, din cauza prelungirii restriciților de zbor, care a generat un număr mare de anulări spre și dinspre Marea Britanie, Belgia și Spania.

Totuși, către aceste destinații Blue Air continuă să opereze zboruri de repatriere pentru pasagerii de naționalitate română pe măsură ce acestea sunt aprobate de autorități. Informații deataliate se găsesc pe site-ul official Blue Air la rubrica “Zboruri la cerere” și acestea sunt actualizate continuu, precizează compania într-un comunicat de presă.

Tot în aceste zile, compania este în curs de a finaliza un amplu proces de modernizare a infrastructurii informatice, fapt care generează unele discontinuități temporare pentru unele funcționalități.

În acest context, volumul apelurilor în call center ajunge zilnic la un număr greu de gestionat într-un timp foarte scurt. Astfel, numărul de apeluri în call center a crescut de peste 4 ori față de nivelul de dinainte de perioada de pandemie. În acest context, Blue Air vine cu rugămintea către toți pasagerii ca, în cazul în care nu au zboruri în următoarele 3 zile (până pe 6 iulie) să utilizeze cu prioritate canalul de comunicare online (pe siteul flyblueair.com sau la adresa de e-mail [email protected]) pentru a elibera liniile telefonice ale call centerului.

Ce opțiuni ai dacă s-a anulat zborul

În cazul zborurilor anulate în ultimul moment sau cu un timp scurt de notificare din cauza restricțiilor de zbor spre destinațiile din zona galbenă, pasagerii Blue Air care au rezervat zborul prin Blue Air (Serviciul Clienți sau www.flyblueair.com) au la dispoziție următoarele 3 opțiuni:

  • Modificarea datei de zbor pe același itinerar – Rebooking gratuit

Până la 72 de ore de la primirea notificării de anulare, puteți modifica data de zbor pe același itinerar, în mod gratuit, accesând pagină oficială Blue Air în secțiunea Status Rezervare.

  • Portofelul Blue Wallet

În decurs de 72 de ore, de la dată primirii notificării de anulare, în cazul în care nu ați modificat data zborului, suma integrală a rezervării va fi rambursată în portofelul clientului, Electronic individ-ual Blue Wallet. Veți fi informat despre accesul la portofelul electronic prin intermediul e-mailului furnizat în informațiile de rezervare, imediat după cererea lui. Sumele din portofelul Blue Air pot fi utilizate pentru achizițiile viitoare de produse Blue Air în următoarele 24 de luni.

  • Restituire în numerar

La cerere, suma integrală plătită poate fi rambursată în numerar către modalitatea de plata folosită la achiziționarea biletului. Rambursarea numerarului poate dura mai mult de 10 săptămâni.

Blue Air va relua zborurile către destinațiile anulate de îndată ce operațiunile sunt permise. Cu toate acestea, din cauza caracterului imprevizibil al pandemiei de COVID-19 la nivel european, există încă riscul de anulări pe termen scurt.