Elefant.ro a obținut vânzări cu 40% mai mari față de anul anterior, în cele două mari evenimente de shopping din această toamnă – Singles’ Day și Black Friday.
„Rezultatele campaniilor de Singles’ Day și Black Friday din acest an au fost determinate exclusiv de investițiile pe care le-am realizat în ultimii ani în infrastructura tehnică, logistică și echipă. Dincolo de recordurile înregistrate la nivelul vânzărilor, cel mai important pentru noi în perioada următoare este faptul că suntem pregătiți să ne respectăm promisiunea față de clienți, nu doar acum, ci în fiecare zi„, declară Radu Meteș, Head of Marketing la elefant.ro.
În orașele unde sunt deschise puncte de livrare marca elefant.ro sau easybox, peste 40% dintre comenzi au fost plasate cu ridicare din aceste pickup-points.
AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…
Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…
rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții…
Premier Energy Group vrea să ajungă la peste 1.500 de MW energie instalată în surse…
Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…
Fondul de investiții de growth AGISTA a sprijinit cel mai mare lanț de recuperare medicală…
Acest website folosește cookies