Ştiri

Black Friday: Care a fost cea mai mare comandă pe Elefant.ro

Elefant.ro a obținut vânzări cu 40% mai mari față de anul anterior, în cele două mari evenimente de shopping din această toamnă – Singles’ Day  și Black Friday.

Rezultatele campaniilor de Singles Day și Black Friday din acest an au fost determinate exclusiv de investițiile pe care le-am realizat în ultimii ani în infrastructura tehnică, logistică și echipă. Dincolo de recordurile înregistrate la nivelul vânzărilor, cel mai important pentru noi în perioada următoare este faptul că suntem pregătiți să ne respectăm promisiunea față de clienți, nu doar acum, ci în fiecare zi, declară Radu Meteș, Head of Marketing la elefant.ro.

Cifrele Black Friday 202 pe elefant.ro

  • Cea mai mare comandă de Singles’ Day s-a ridicat la 4700 de lei și a inclus 66 de produse.
  • Cea mai mare comandă de Black Friday a avut valoare de 38.880 de lei și a fost plasată de un cumpărător din București.
  • Cele mai multe produse comandate într-o singură tranzacție: 227.
  • Cel mai scump produs vândut a fost un cărucior pentru bebeluși ce a costat aproximativ 2200 de lei.
  • Sute de mii de cărți au fost comandate în timpul celor două evenimente de shopping.
  • Produsele cele mai căutate: jucăriile, parfumurile, cărțile, ceasurile, produsele home&deco și cele din categoria vin&gourmet.
  • Peste 2,3 milioane de clienți unici au intrat pe elefant.ro de Singles’ Day și Black Friday.
  • Comenzile de pe telefoane mobile și tablete s-au ridicat la 84% din total, cel mai mare procent de până acum.
  • Plata cu cardul a reprezentat 40% din total.

Cele mai multe comenzi au fost plasate din:

  • București
  • Timiș
  • Iași
  • Cluj
  • Brașov
  • Constanța
  • Prahova

În orașele unde sunt deschise puncte de livrare marca elefant.ro sau easybox, peste 40% dintre comenzi au fost plasate cu ridicare din aceste pickup-points.

Andrei Dumitru

Recent Posts

AeroVacanțe introduce pentru această vară 14 curse charter către Lesbos, a treia cea mai mare insulă din Grecia

AeroVacanțe, parte a grupului Aerotravel, mizează în 2024 pe destinații noi, mai accesibile pentru români,…

44 de minute ago

EY: Investiţiile străine directe europene în România se confruntă cu primul declin în ultimii 3 ani

Investiţiile străine directe (ISD) europene se confruntă cu primul declin în ultimii trei ani, numărul…

o oră ago

Grupul de turism rtk se lansează în România

rtk romania, subsidiara locală a rtk international (cu o rețea de peste 3.000 de agenții…

2 ore ago

Listarea Premier Energy Group, la BVB: Ţelul nostru e să devenim unul dintre liderii regionali în zona Balcanică

Premier Energy Group vrea să ajungă la peste 1.500 de MW energie instalată în surse…

2 ore ago

TEILOR lansează DAAR, un nou brand de bijuterii, cu un portofoliu axat pe diamantele create în laborator

Grupul TEILOR anunță lansarea unui nou brand de bijuterii, DAAR, pe piața din România. Cu…

2 ore ago

Centrokinetic, în parteneriat cu AGISTA, achiziționează pachetul majoritar al clinicii Socrates din Timișoara

Fondul de investiții de growth AGISTA a sprijinit cel mai mare lanț de recuperare medicală…

3 ore ago

Acest website folosește cookies