Altex începe mâine promoţiile de Black Friday în toate magazinele Altex şi Media Galaxy din ţară şi pe www.altex.ro şi www.mediagalaxy.ro.
În contextul actual, în care respectarea distanțării sociale este necesară, retailer-ul a extins perioada de campanie până la cinci săptămâni (29 octombrie – 2 decembrie), pentru ca toți clienții să se bucure mai mult timp de reduceri în deplină siguranță, offline și online.
Cu mesajul ”Fii primul la oferte”, Altex a pregătit în cadrul campaniei de Black Friday reduceri chiar și de peste 50%, la toate categoriile de produse pe care retailer-ul le comercializează atât online, cât și în magazine (electrocasnice mici și mari, televizoare, IT&C, gaming, electronice etc.).
„Trecem printr-o perioadă atipică, iar sănătatea și siguranța clienților si angajatilor noștri este prioritară. De aceea am decis ca anul acesta să desfășurăm promoțiile de Black Friday pe o perioadă mai lungă, pentru ca oamenii să aibă timp suficient să aleagă produsele de care au nevoie. Cu garanția că avem stocuri suficiente în magazine și depozite și o gamă variată de produse la reduceri mari, invităm clienții să intre pe site sau să vină în oricare dintre cele peste 120 de centre de servicii Altex și Media Galaxy din țară pentru a vedea, testa și alege produsul potrivit în siguranță. Clienții pot ridica produsele preferate direct din magazine sau pot beneficia de serviciul de livrare. Salutăm, totodată, inițiativa retailerilor care, la rândul lor, au luat decizia, să vină în întâmpinarea nevoilor clienților cu o perioadă de timp extinsă pentru cumparaturi”, a declarat Raul Filip, Director Achizitii, Altex România.
Cu toate că pandemia a avut un impact important la nivelul lanțurilor de aprovizionare externe, Altex depune toate eforturile pentru a asigura o bună disponibilitate de stocuri, chiar pe categorii de produse unde cererea a crescut foarte mult, pe fondul tranziției la work from home și la școala online: laptopuri, tablete, imprimante, monitoare, telefoane smart, rutere wireless, camere web.
Retailerul spune că acordă o atenție sporită protecției clienților și angajaților, astfel, in magazine se respectă toate măsurile recomandate de autorități pentru prevenirea răspândirii COVID-19, si sunt aplicate la nivelul întregii rețele:
Ministerul Finanţelor şi ANAF au elaborat Ghidul privind Sistemul national e-Transport, prin care se urmăreşte…
Ministerul Mediului a emis acorduri de mediu pentru patru parcuri eoliene, cu un total de…
Necesitatea ca prosumatorii să îşi instaleze un contor care să măsoare electricitatea consumată din producţia…
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Adrian Câciu, a anunţat că în primul trimestru al acestui…
Execuţia bugetului general consolidat în primele trei luni ale anului 2024 s-a încheiat cu un…
Aproape jumătate (49%) dintre participaţii la un studiu derulat de EY intenţionează că cheltuiască pentru…
Acest website folosește cookies