Black Friday 2016: tranzacții record, stocuri epuizate și servere căzute

Florel Manu 18/11/2016 | 10:53 Ştiri
Black Friday 2016: tranzacții record, stocuri epuizate și servere căzute

Magazinele online au înregistrat mari creșteri de trafic la debutul Black Friday. Încă de la miezul nopții, retailerii online au început să afișeze ofertele cu reduceri de la 20% la 90% din prețurile de catalog.

Valoarea tranzacțiilor în primele opt ore de la lansarea reducerilor de Black Friday (intervalul 00.00 – 08.00) au fost de circa 68 de milioane de lei (aproximativ 15 milioane de euro), potrivit PayU Romania, citat de News.ro. În intervalul amintit s-au înregistrat peste 8.700 de tranzacții, mai mult de 1.000 pe oră. În primele opt ore ale Black Friday valoarea medie a unei tranzacții a fost de 774 de lei, potrivit PayU Romania.

Cea mai mare tranzacție înregistrată până la ora 8:00 a fost în valoare de 143.000 de lei.

Site-ul eMag, cel mai mare retailer online din România, s-a blocat vineri dimineață în jurul orei 7.35, potrivit Capital.ro și ZF.ro. În acel moment, pe site erau activi circa 500.000 de utilizatori simultan. Anul trecut, de Black Friday numărul maxim de utilizatori care se aflau simultan pe site au fost de 300.000. Și site-ul elefant.ro a avut sincope vineri dimineața, accesarea lui de pe telefoanele mobile făcându-se cu greutate.

Ofertele de Black Friday 2016 sunt variate, de la clasicele electronice și produse IT, la mașini și chiar pietre prețioase. Primele stocuri epuizate din ofertele de Black Friday ale retailerilor au fost la electrocasnice, electronice, ceasuri, încălțăminte și chiar cosmetice .

Anul acesta, de Black Friday au intrat în jocul reducerilor și imobiliarele, fiind listate apartamente mai ieftine cu 10-15% față de prețul inițial. Și Autovit.ro are o ofertă de 53 de autoturisme și 40 de autoutilitare, cu discounturi totale de circa 400.000 de euro.

 


FOTO: Mediafax

Cu o experiență de peste 20 de ani în presa românească, Florel Manu a debutat la Radio PRO FM, după care și-a continuat activitatea la mai multe trusturi media precum PRO TV, Antena1 și Antena3, Adevărul, The Money Channel. Acoperă domeniile retail, real estate și turism.