Biofarm înregistrează un profit net de 65,7 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 20%

Andrei Dumitru 16/11/2022 | 12:40 Ştiri
Biofarm înregistrează un profit net de 65,7 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 20%

Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează o creștere importantă pentru primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă din 2021.

Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 208,9 milioane lei, în creștere cu 17% și un profit net de 65,7 milioane lei, în creștere cu 20%, față de aceeași perioadă a anului trecut. În același timp, Biofarm a înregistrat EBITDA de 89,4 milioane lei, cu 18% mai mult comparativ cu primele nouă luni ale anului precedent.

„Rezultatele foarte bune înregistrate în ultimele nouă luni, validează strategia noastră de a oferi clienților produse inovative care să contribuie la starea lor de bine. La începutul acestui an ne-am propus să introducem pe piață produse noi care se devină lider în categoria lor și am reușit acest lucru cu Biofen Extra, care domină categoria de management al durerii, în segmentul ibuprofen și paracetamol. Biofarm va continua să își dezvolte portofoliul prin extensii de linie sau lansări de produse noi și vizăm extinderea pe noi piețe”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Aria terapeutică care a înregistrat cea mai mare creștere în categoria Consumer Healthcare (CHC) în ultima perioadă a fost cea de Răceală & Gripă. Brandurile Biofarm care acoperă acestă arie terapeutică, precum Carmol, Bixtonim Xylo, Septsosol, Bioflu au înregistrat creșteri de două cifre.

Biofen Extra continuă să domine categoria de managementul al durerii din CHC, în segmentul combinații de paracetamol & ibuprofen. Recent a fost adăugat în portofoliul Biofarm o nouă formulă Biofen capsule moi în variante de 200 mg și 400 mg.

În primele nouă luni ale anului 2022, Biofarm a ocupat locul 3 pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), în ceea ce privește numărul de unități vândute.

Biofarm și-a propus să își dezvolte portofoliul de produse cu medicamente inovatoare, fabricate la cele mai înalte standarde și să contribuie semnificativ la dezvoltarea pe termen lung a industriei farmaceutice din România.

Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare-digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine, cu peste 20 de branduri reprezentative.