BCR lansează o platformă digitală pentru credite ipotecare

NewMoney 18/09/2019 | 13:02 Ştiri
BCR lansează o platformă digitală pentru credite ipotecare

BCR a anunţat, miercuri, că a dezvoltat, alături de Qualitance, companie de tehnologie fondată în România, o platformă digitală pentru credite ipotecare, Casa Mea, cu scopul de a transforma procesul de achiziţie a unei locuinţe într-o experienţă mai simplă.

„Aplicația Casa Mea este cel mai curajos și inovator proiect de banking al momentului, care vine în sprijinul clienților ce aplică la un credit imobiliar. Ideea a pornit chiar de la discuțiile purtate cu aceștia, înțelegând nevoile lor reale – transparență, predictibilitate și conveniență în relația cu banca, atunci când decid să-și achiziționeze o locuință.

Prin Casa Mea, orice client BCR are la dispoziție, online, oriunde s-ar afla, un adevărat sistem de control al întregului proces de creditare, oferind permanent suport și transparență. Aplicația este unică în România și poate fi accesată foarte ușor, într-un mediu securizat, atât de pe telefon, cât și de pe tabletă sau calculator. Este încă un pas important pe care BCR îl inițiază în piața bancară din România. Un pas care face parte din strategia de Open Banking și urmărește dezvoltarea unor parteneriate în beneficiul clienților noștri.

Este responsabilitatea noastră să oferim soluții eficiente de creditare, astfel încât să contribuim la creșterea gradului de accesabilitate a populației la serviciile bancare. Alături de un produs solid de creditare imobilară, aplicația Casa Mea vine să confirme implementarea planului de investiții financiare în tehnologie pe care BCR le-a realizat în ultimii ani și care a condus la lansarea ecosistemului digital George, primul banking inteligent”, a declarat Dana Dima, vicepreședinte Retail & Private Banking BCR.

Ioan Iacob, CEO şi co-fondator Qualitance, consideră că, în era digitală, există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul aşteptărilor.

„Societatea a făcut demult pasul în era digitală, iar companii precum Apple, Amazon, Google sau Uber au reașezat așteptările în ceea ce privește modul în care interacționăm cu produse și servicii. Oamenii se așteaptă la același nivel de experiență simplă și intuitivă din partea băncilor. Există prejudecata că doar fintech-urile se pot ridica la nivelul acestor așteptări.

Platforma digitală Casa Mea demonstrează contrariul – împreună cu BCR, am reușit într-un timp record – am avut prima versiune în 10 săptămâni de la pornirea dezvoltării – să transformăm experiența stresantă de obținere a unui credit ipotecar într-o experiență neașteptat de ușoară și plăcută”, a declarat Ioan Iacob, CEO și co-fondator Qualitance.

Cu ajutorul platformei digitale Casa Mea, clienţii încarcă în aplicaţie toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară. Astfel, nu mai este nevoie ca aceştia să vină la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte.

În aplicaţie pot fi încărcate antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară şi orice alte documente mai solicită punctual banca.

Aplicaţia este disponibilă în App Store şi Google Play şi a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienţi BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces, potrivit băncii.