BaseLinker se lansează în România

NewMoney 23/03/2022 | 10:49 Ştiri
BaseLinker se lansează în România

Magazinele online din România au continuat să înregistreze creșteri în perioada 2020 – 2021 în ciuda contextului pandemic. Astfel, extinderea vânzărilor la nivel național dar și internațional a devenit o prioritate pentru antreprenorii din E-commerce. În acest context, platforma de automatizare a vânzărilor online BaseLinker, lider de piață în Polonia, lansează în aprilie o soluție integrată pentru creșterea industriei în cadrul unui eveniment de profil,

“Strategiile omnichannel sunt o prioritate pentru comerțul online în acest moment, iar automatizarea proceselor rutiniere, cum ar fi pregătire AWB-urilor pentru livrarea coletelor este tot mai importantă pentru antreprenori. Venim, prin platforma BaseLinker, cu o soluție integrată prin care deținătorii de magazine online pot economisi timp și bani integrându-și shopul cu marketplace-uri naționale și internaționale prin câteva click-uri. Asta înseamnă că își cresc exponențial vânzărilor, dar nu și volumul de muncă asupra echipei actuale”, explică Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker România.

La evenimentul de lansare din 7 aprilie (BaseLinker E-commerce Expansion Booster) vor participa peste 20 de lideri și specialiști din domeniu, de la companii precum eMag, Elefant, Vivre, Fan Courier, Frisbo, Urgent Cargus sau DHL, cât și de la profesioniști internaționali. Iar moderatori vor fi Andrei Radu – CEO & Founder Gala Premiilor în E-commerce și Cosmin Costea – Fondator eComMasters.

“Misiunea noastră prin BaseLinker este de a uni, la propriu, prin integrările pe care le punem la dispoziție, factorii de decizie în E-commerce cu furnizorii de servicii esențiale în acest domeniu: curierat, facturare, contabilitate, platfomă digitală, marketplace-uri, stocare în Cloud și multe altele. Și asta se va întâmpla și în cadrul evenimentului E-commerce Expansion Booster – vom discuta integrat, în 5 paneluri de dezbatere, despre cum pot magazinele online să scaleze fără să crească exponențial echipa, costurile sau timpul investit în dezvoltare”, adaugă Ruxandra Geantă, co-CEO BaseLinker România.