Auchan România remodelează două magazine sub un nou concept, de tip hiper discount

Andrei Dumitru 23/03/2023 | 16:43 Ştiri
Auchan România remodelează două magazine sub un nou concept, de tip hiper discount

Hipermarketurile Auchan Ploiești (din 23 martie) și Auchan Timișoara Calea Șagului (din 28 martie) devin Auchan Discount și propun clienților o ofertă comercială atent selecționată, de până la 15.000 produse, cu prețuri mici, anunță compania.

Noul concept Auchan Discount oferă consumatorilor un sortiment format din 60% produse alimentare și 40% nealimentare, cu un important accent pus pe articole marca Auchan. Astfel, aproximativ o treime din gama magazinului este reprezentată de produse marca Auchan și mărci exclusive.

Cele două magazine în concept Auchan Discount fac economii importante de costuri prin reducerea consumului de energie electrică, diminuarea spațiilor pentru vitrinele frigorifice, optimizarea proceselor logistice și reducerea costurilor de transport. De asemenea, sunt reduse investițiile în decorațiuni și publicitate, iar produsele sunt aprovizionate și manipulate, pe cât posibil, la palet și bax, fiind utilizat un mobilier adaptat.

„Dezvoltarea acestui concept, de hiper discount, caracterizat prin prețurile mici și avantajele pe care le aduce consumatorilor, subliniază și mai mult misiunea noastră de a proteja puterea de cumpărare a clienților, cu atât mai mult în această perioadă de inflație pe care o traversăm. Auchan Discount, pe care l-am introdus în cele două magazine remodelate, păstrează elementele de experiență client, primirea și servirea clienților, serviciile, precum și orientarea către un comerț sustenabil, fiind totodată un concept de magazin foarte exigent la nivel de costuri, iar economiile realizate sunt reinvestite în eforturile de a susține nivelul de prețuri promis” a declarat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.

Auchan transmite că gama alimentară este formată în proporție de peste 90% din produse de la companii românești, iar peste 85% dintre furnizorii companiei sunt români, printre aceștia numărându-se inclusiv 100 de producători ultralocali. În ceea ce privește produsele marcă proprie Auchan, numărul acestora se ridică la peste 1.200 de articole, din care cele mai multe, peste 700 sunt realizate în Romania, de producători români.

Cele două magazine oferă un număr mare de case de marcat (19 case în Ploiești, respectiv 22 în magazinul din Timișoara) cu servicii de scanare și încasare asigurate de casierii Auchan, cât și case care pot fi operate în regim self check-out.

În primele zile de lansare, clienții ambelor magazine beneficiază și de 10% bani înapoi ca bonus pe cardul de fidelitate la întregul coș de cumpărături, suplimentar reducerilor și promoțiilor deja existente, în anumite termene și condiții.