Auchan a deschis primele supermarketuri din România

Gabriel Bucur 13/12/2017 | 20:04 Ştiri
Auchan a deschis primele supermarketuri din România

Retailerul Auchan România a anunțat că a inaugurat primele două magazine în format supermarket din țară, iar al treilea va fi deschis până la sfârșitul acestei săptămâni.

Unitățile, deschise sub marca MyAuchan, înlocuiesc trei magazine OK, brand recent preluat de Auchan Retail România. Primele două supermarketuri, MyAuchan Rosetti și MyAuchan Otopeni 16, au fost inaugurate deja miercuri, iar cel de-al treilea, MyAuchan Otopeni 244, va fi deschis joi.

Magazinele au o suprafață cuprinsă între 150 și 500 de metri pătrați și au fost reamenajate după conceptul MyAuchan. Oferta cuprinde între 2.000 și 5.000 de articole, precum: alimente proaspete, produse de băcănie, băuturi, produse congelate, snack, hrană pentru animale, produse bio și produse de panificație.

Magazinele vor comercializa și produse snack fresh, o gamă extinsă de produse proaspete și produse de patiserie și brutărie preparate pe loc. Totodată, în MyAuchan Rosetti și MyAuchan Otopeni 244, va fi amplasat un raion cu produse de gastronomie.

FOTO: Auchan

 

Programul de funcționare este extins. Magazinele Rosetti și Otopeni 244 au program non-stop, iar MyAuchan Otopeni 16 este deschis zilnic, între orele 06.00 – 00.00.

„Înțelegem nevoia clienților de a reduce timpul necesar pentru a se aproviziona cu produsele destinate uzului curent. Pentru a veni în întâmpinarea acestui nou model de consum, Auchan Retail România a făcut, în 2017, primii pași în extinderea pe formatul de proximitate”, a declarat Gaspar Biro, directorul de Proximitate al Auchan Retail România.

Reprezentanții Auchan precizează că extinderea pe formatul de proximitate continuă. Un supermarket de mari dimensiuni urmează să fie deschis, în curând, în baza parteneriatului încheiat de retailer cu BUCUR OBOR SA.

Auchan Retail România are în portofoliu 33 de hipermarketuri și 11 magazine MyAuchan, cu peste 280.000 de metri pătrați – suprafaţa netă de vânzare, circa 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de euro în 2016.

În șapte ani de jurnalism, a pendulat între domeniul sportiv și cel economic. A lucrat, printre altele, la Radio România Actualități și Adevărul Financiar. Acum, este coordonatorul online al proiectului NewMoney.